{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.438 visninger | Oprettet:

Fantastisk Hundeskov ;) {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley
Ja ville da bare lige fortælle at jeg har haft min lille Dværg Schnauzer med i den mest fantastiske hundeskov i Skørping (Nordjylland) her i lørdags, det var så fedt, at jeg tog derud igen igår smiley Så mange søde hunde der bare nød det gode vejr og hinanden ;)Stort område og masser af natur, det er bestemt noget vi skal snart igen. Syntes det er fantastisk hvor gode de er til at enes, ikke et eneste "farligt" møde, selv om der var proppet med hunde, det var bare skønt smiley Er der andre herinde der bruger den skov ?
Mvh Anne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fantastisk Hundeskov ;)
  • #1   13. feb 2012 Jep, netop;) Det er virkelig et genialt sted, troede næsten vi var kommet i "hunde himlen" Så mange søde hunde og glade hunde ejere smiley Kan næsten ikke vente med at komme afsted igen smiley

• #2   13. feb 2012 Har samme oplevelse i True hundeskov.

Den nærmest Skjoldhøj skole og Skjoldhøj kollegiet.

Den anden i True skov, den nær E 45 rastepladsen er meget mindre og der kommer ikke så mange, men selvfølgelig nemmest at komme til i bil.

Vi er desværre løbetids bandlyst pt og kommer kun, når vi er sikre på der ikke er andre.

• #3   13. feb 2012 Min favorithundeskov er Geel Skov ved København. Her kan man virkelig gå en god tur med sin hund. Det er også muligt i Hareskoven, men det er som om det er en anden type mennnesker der kommer her. Desværre er de fleste "hundeskove" kun nogle små indhegnede områder som let bliver overfyldt og mudrede og hvor man ikke engang kan gå en kilometer uden at krydse sit eget spor flere gange.

• #4   13. feb 2012 Den hundeskov jeg holder mest af i Århusområdet ligger ved Årslev. Den er heller ikke indhegnet og ligger lige op til Silkeborgvej. Det er sjældent jeg møder andre hunde her.

• #5   13. feb 2012 Ikke en skov jeg bruger da den ligger laaaaangt fra mig. Men jeg bruger da de lokale hundeskove. Og kommer der tit. Vi har altid kun haft gode oplevelser som dem du beskriver. Og hvor er det dog dejligt med en "hundeskovs-tråd" der for en gangs skyld ikke er negativ :-))

• #6   13. feb 2012 Elsker Jyske Skovhave smiley

• #7   13. feb 2012 Hundeskoven i Vodskov(Hammerbakker) Den er også rigtig god! Midt i skoven og der er også en masse dejlige hunde!

• #8   14. feb 2012 Hi hi, jeg har da ikke fundet en sø endnu smiley Men den vil jeg da kigge efter næste gang smiley Så synd for jer der ikke har sådan en skov i nærheden, der burde være mange flere af den slags smiley Hammerbakker skal jeg da også prøve, vidste ikke der var en hundeskov der smiley

• #9   14. feb 2012 Py ha Rosa, det lyder ikke som en god oplevelse ;( Så ingen "forbudte" hunde derude da vi var der, men hunde i alle størrelser, min hvalp på 7 kg hilste på en kæmpe Berner Sennen (ved ikk om det er stavet rigtgt) der kunne have brugt min hundehvalp som tandtråd smiley Men de var bare så søde alle hundene, ikke en eneste gang så jeg optræk til andet end leg og hygge, var så imponeret. Skal snarest afsted igen, men vil da passe på hvis jeg ser en "kælling"med en hvid "Freja" ;););) Hygge smiley

• #10   16. feb 2012 Ja helt fanastisk smiley vi mødte også en Basset hundehvalp, frygtelig glad fyr, min kiggede noget på den lange fyr men et øjeblik efter drønede de rundt, det er så dejligt at se smiley

Kommentér på:
Fantastisk Hundeskov ;)

Annonce