1.196 visninger
|
Oprettet:
schipperke og forsikring.. {{forumTopicSubject}}
http://www.bankrate.com/finance/insurance/homeowners-insurance-bites-dogs-that-bite-1.aspx
håber virkelig ikke det sådan folks syn på dem bliver her hjemme. Nok gør de meget, men aggresive synes jeg bestemt ikke de er. Har endnu ikke mødt en der var det. og kommer iblandt mange af racen.
synes det går trend i at banlyse hunderacer fra forsikringer for tiden ?
den her skar i mit hjerte den artikkel..
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Har de gjort det i Danmark siden du skriver at der er gået trend i det??
Jeg læste ellers lige, at i USA havde stjerne fået forsikret sine ben, bryster og numse for over 1,8 mia. kroner
Så de finder da meget de lige kan forsikre og tjene på!
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
heldigvis har jeg ikke hørt om de små hunde endnu.. håber bestemt heller ikke det kommer.. schipperke er sådan en god race. de har ikke brug for et dårligt rygte.
palle - det korrekt. alle jeg kender med racen, ved hvad de er gået ind til, det er en hund med stort ego, og stort energi behov. e har virkelig brug for at tænke, løbe og tumle , hver eneste dag.
Her hjemme nyder vi godt af doggy brain train, hundeskove, triks, og søge lege. Han gør rigtig meget, men er absolut ikke aggresiv.
apr 2009
Ann-Christina
Men schipperke er vel ikke på OBS listen? Så ville jeg i hvert fald ikke bekymre mig!
jun 2011
nej schipperke er ikke på hverken obs eller forbudt listen. Da det er en lille bitte hund. Verdens mindste hyrdehund for at være præcis .. tænker ikke de vil forbyde sådan en bette en. Men man ved aldrig hvad fordomme og rygter kan sætte igang hos politikkerne.
Vi er heldigvis mange der kan bevise racen er god så længe man gør alt hvad der skal til for at have en godt aktiveret hund<3.
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.859
apr 2009
Tænkte præcis det samme
jun 2011
lille ludo har ødelagt to par futter herhjemme, og vores gulvtæppe ellers intet.. og gør. tja det gør han
apr 2009
Hvis du har købt en ulovlig hund forsikrer du den vel ikke som den oprindelige ulovlige race? Så bliver du jo ikke dækket? Derfor må du jo så skrive en lovlig hund på papiret....
apr 2009
Vi har misforstået hinanden så
med ulovlige hunde mener jeg selvfølgelig de hunde der kommet EFTER loven er trådt i kraft. Dem før er jo teknisk set ikke ulovlige, da de netop godt må færdes i Danmark, dog med måde, og derved godt må indskrives rigtig i forsikringen :o)
schipperke og forsikring..