Hvilken race? {{forumTopicSubject}}
Hej jer på HG
Jeg er lige nu 15 år, så der er jo ikke forfærdelig mange år til at jeg skal flytte hjemmefra. Og da jeg praktisk talt ikke kan leve uden en hund, så vil bare høre om der er nogen herinde der har forslag til en hunderace?
Har nogle "krav" til hunden, både for dens og min skyld
-Den skal være forholdsvis lille 'mops str. til max cocker størrelse'
- den skal helst ikke gø for meget (regner med at skulle på kollegie i de første par år, og der er jo også andre mennesker der)
-Den skal helst være "social"-anlagt, så den kan komme med hvis jeg tager hjem til mine forældrer og sådan.
Dette er jo praktisk talt kun et "fiktivt" spørgsmål, da der jo er nogle år til endnu, ville bare have nogle gode forslag fra en masse hundemennesker.
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 245 Svar: 9.461
(taler af erfaring-flyttede hjemmefra som 16årig og tog hunden med.Det er hårdt)
jan 2012
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 41 Svar: 267
Men regner med at skulle læse dyrlæge i KBH, og har fundet et kollegie hvor man må have hund med
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 883
De er generelt skønne, sociale og gør ikke meget.
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 1.371
hvis jeg var dig ville jeg ikke tænke så meget over det nu- planerne kan ændre sig, tiden kan være knap, og penge kan være små
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 39
har selv en lille tæve, og der findes ikke en hund så nem og dejlig som hende..
Tilpas størrelse, sød og kærlig og ingen gøen når den er alene hjemme
Men ja husk en hund kræver noget, især hvis man er alene om den.. Man kan ikke være væk en hel dag og forlade den igen til aften, fordi man skal ses med en masse.. det kræver tit mere end forventet..
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.592
- Der ramte du helt plet. :-))
jan 2012
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 41 Svar: 267
Er glad for jeres svar, og er klar over at en hund kræver mere end man lige tror - især når man er helt alene om det.
Men vil også gerne understrege at dette var et "fiktivt" spørgsmål. Da der er mange år til endnu, det er ikke sikkert tingene passer, det er ikke sikkert økonomien er til det og så utroligt meget andet!
Skrev udelukkende spørgsmålet for at høre noget mere om nogle mindre hunde, som man kunne have i fx en lejlighed
Men tak for alle svar!
Hvilken race?