Barnlig opførsel? Barnlig opførsel?
Molly er begyndt at opføre sig, kort sagt; barnligt.
Min søster har 2 børn. En på 5 år, og en på 8 måneder, og der er en til på vej. Den yngste får en del af min opmærksomhed, da jeg tit er babysitter for hende når min søster fx skal til sundhedstjek med babymaven. :o) - Barnet på 5 år, er dog i børnehave om dagen. Og hver gang min niece (8 måneder) kommer, så opfører min hund sig ret barnligt. Når min niece ligger på sit tæppe og ruller rundt og ser op på fjernsynet, VIL Molly ha' halvdelen af tæppet, og også opføre sig lidt hvalpet. Skriger baby, hyler Molly med. Skal baby ha' mad, så vil Molly også ha' mad. Skal baby ha' skiftet ble, VIL Molly ud og gå tur. Og hvis jeg sidder med baby, så vil Molly også sidde hos mig. Er det her en slags kemi, eller en mangel på opmærksomhed? Jeg giver hende ekstremt meget opmærksomhed i hverdagen, fordi hun udover arbejde, venner, og familie er min eneste beskæftigelse. Hvad sker der?
Det skal lige siges at Molly er startet op med den her opførsel, da min søster offentliggjorde til familien at der var en 3. på vej. Molly har aldrig opført sig sådan da min nevø (5 år) var baby.
Forklaring?
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 331
Barnlig opførsel?