{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Godmorgen HG! {{forumTopicSubject}}

Godmorgeeen smiley

Herhjemme ligger Mille stadig inde i sengen, under dynen, jeg har prøvet at være inde og snakke lidt til hende, men hun kigger bare på mig som om jeg er dååm.. lad mig dog sove videre mor!

Håber hun snart gider lette r*ven, så vi kan få noget ud af min fridag, og komme ud og gå en laaang tur i Kirkeskoven, i det smukke vejr smiley

Hvad laver i, og jeres skønne vovser sådan en dejlig mandag morgen? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godmorgen HG!
  • #1   6. feb 2012 Mia

Iiih hvor er det snyd, Mille plejer først at gide at stå op ved en 11-12 tiden, så kommer hun søvnigt ind og hilser og så ligger hun sig ud i kurven! :-b

• #2   6. feb 2012 Hva faen... har Mille en smartphone hun har ligget og luret på??? hun er sgu lige stået op.. nu sidder hun hos mig og er mega søvnig smiley

• #3   6. feb 2012 min vovse ligger med garanti hjemme og feder den i mors dyne... mens jeg sidder og venter på at første skoletime går igang.. og er bare seriøst umotiveret, så tror jeg kører hjem tidligt idag *G*

• #4   6. feb 2012 Jeg sidder i skolen med en knust veninde ved siden af mig, som ikke engang vil snakke med mig..
    Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal gøre.

- Og Vaks ligger sikkert derhjemme i min dejligt varme seng og snorker løs o.o

• #5   6. feb 2012 Godmorgen.. smiley

Her ligger både Kato og jeg stadig under dynen og er møg trætte.. Man får jo ikke ret meget søvn når man har fået ny underbo igår som syntes at han/hun/den/det skulle hamre og banke kl. bæ i nat.. smiley

• #6   6. feb 2012
    Mia D

Haha ja okay smiley

Carina

ej hvor irriterende.. Utroligt at folk ikke kan finde ud af at gøre sådan noget i dagtimerne

• #7   6. feb 2012 Selina er altid morgenfrisk og er den der står først op i huset. smiley Hun vågner af min alarm kl 6.00 og kravler op til mig og putter et kvarter ind til jeg står op og får tøj på, og er klar til at komme ud og tisse. smiley
    Bagefter får hun enten kødben ellerl idt mad spredt ud over gulvet. Når jeg så tager i skole bliver hun hjemme og hygger med "far" smiley

• #8   6. feb 2012 Det er vildt irriterende.. Havde det nu været i fredags kl. bæ om natten så havde jeg været bedøvende ligeglad for der var jeg alligevel ikke hjemme..

Har egentligt ikke noget imod at folk flytter på en søndag, men så kan de vel i det mindste gøre det stille.. Altså ikke skubbe eller trække tunge ting henover trægulvet og ikke hamre og banke kl. møg.. Det er jo noget man gør i hverdagene, altså larmer mellem kl. 08 og 20...

• #9   6. feb 2012 Men tja, den nye underbo kommer til at hade mig i weekenderne.. Muhahaha.. smiley

Høj musik og bas enten fredag eller lørdag hver weekend..

Er dog lige så sød og smide en advarsel ned i deres postkasse..

• #10   6. feb 2012 Godmorgen. Jeg er på job. Mine hunde ligger højst sandsynligt og bobler smiley

• #11   6. feb 2012 God morgen :).
    jeg er i skole så jeg tror bare Alba hygger derhjemme med hendes mormor :).
    Jeg har fri 12:30 og så skal vi i skoven smiley

• #12   6. feb 2012 Hjemme hos os vågnede mig og min kæreste kl 04.30 i morges..
    Gaaaab.
    og man når kun lige og kom ud af sengen, så står Pablo klar. han står altid op når vi gør..
    så vi har rigtig hygget hele morgenen indtil jeg kørte på job kl 9. smiley

• #13   6. feb 2012 Jeg ligger syg derhjemme. Jeg har dog ikke en hund at putte med endnu, men min kat Mitzy hun ligger pænt op af mig og putter, det er det eneste gode ved at være syg. at min kat passer på mig.

Skulle ellers være startet i ny skole i dag og har så dårlig samvittighed over jeg er syg, jeg hader det virkelig. heldigvis har jeg været hos lægen og jeg har fået noget smertestillende og noget mod halsbetændelse og mellemørebetændelse. Så jeg håber at i morgen at jeg er lidt klar i hovedet og kan klare 2 lektioner, som vi kun har i morgen.

• #14   6. feb 2012 jamen godmorgen da..

her i huset er vi lige stået op smiley og skal snart til at gøre mig klar til en tur i skoven, derefter skal jeg bare slappe af og hygge træne lidt med vovse.

• #15   6. feb 2012 Go´middag.... brugte morgenen fra 5.15 til kl 8 med at tørre bræk op efter 2 hunde, mest fra hvlalpen... tale med dyrlæge og koge ris, inden jeg tog på job kl 9.30...

Har lige talt med manden der er kommet hjem og der er heldigvis ikke kastet mere op...

Vil lige sige til alle dem med lav-gående hunde, som mine skotter at det med opkast kan komme af kulde, så pas på....Gik en lang tur med dem i går eftermiddag og er bange for det er det der er synderen... : (((

Ville ellers også gerne ud i det flotte solskin og gå med tøserne når jeg kommer fra job.... men de får lige en pause fra udelivet, udover lige det de skal.....

• #16   6. feb 2012 Mandag morgen sover man længe! Ihvertfald her i huset. ;o) Min hund har en kurv både i stuen, køkkenet, i gangen og i mit værelse. Hun valgte at ville sove inde i mit værelse, søndag nat, og sådan blev det. Mandag morgen sneg hun sig meget hurtigt ind under min dyne og kravlede hele vejen op fra fodenden, så hun endte lige i mine arme, og kom så med et meget tilfredst lille grynt, hvorpå hun så lagde sig til at sove igen, til klokken 9. Men så gik den heller ikke længere! Damen skulle tisse. Så jeg fik en ordentlig pive- og gøopera indtil jeg fik tøj og sko på, og luftet hende. Det skal dog lige siges at det lille luksusdyrs poter blev kolde (endnu en gang. Pokkers frostgrader.), så jeg måtte bære hende hjem fra parken. smiley Og så sprang hun direkte ind under dynen igen så kun halen var synlig.

Kommentér på:
Godmorgen HG!

Annonce