{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Hjælp til godbidder!(; {{forumTopicSubject}}

Halløj derude!(:
Har min smukke hvalp på 5 måneder, som vi selvfølgelig træner meget med, og bruger jo godbidder som belønning..
MEN i øjeblikket bruger vi frolic, og jeg ikke vild med at jeg ikke ved hundrede procent hvad der er i..
Så mit spørgsmål er, om der er nogen der kan nogle skide gode 'opskrifter' til hjemmelavede godbidder, som kan laves i mindre stykker, så de er nemme og tygge, så det ikke er et problem under træning... Og selvfølgelig så hunden er vild med dem(;

Tak for hjælpen op forhånd! Og go' herlig weekend til alle jer, og jeres vuffer/vuffere(;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til godbidder!(;
  • #1   5. feb 2012 Jeg bruger de små kyllingestykker man køber til til pizza, men har tænkt mig at teste lever. Kog lever 40 min derefter 40 min i ovnen, så kan du jo skære dem så store eller små du vil.

• #2   5. feb 2012 Jeg bruger pølsestykker, skinetern, kogt kylling i små stykker og små kyllingetern. smiley Nogen gange tager jeg et halvt æble og skærer ud, og så hygger vi lidt med det. smiley

• #3   5. feb 2012 Vi bruger mest kogt kyllinge filet, som jeg skærer småt ud efter kogning smiley hvis det kniber med planlægningen, eller der er mere til overs, bruger vi cocktail pølser skåret ud, eller skinketern etc smiley

• #5   5. feb 2012 bagt bacon i tern som har dryppet GODT af i køkkenrulle er super godt! og skinkestrimler som nogen skriver. jeg kan tydeligt mærke forskel på baileys motivation når han ser om jeg henholdsvis har "lækre" godbidder med (bacon, skinke, eller andet kød - evt rester fra gårdsdagen) og når det er alm tørre godbidder smiley han vil pludselig nærmest stå på tungen hvis jeg har de gode med smiley

• #6   5. feb 2012 Så fik søgt lidt, og tak for gode ideer alle sammen(;
    Det endte med en tun, havregryn, skinke og cocktail pølse kiks(;
    Og har nu bagt i 2 og en halv time..
    Haha så hunden bare at være glad(:

Forsat dejlig weekend alle sammen(;

Kommentér på:
Hjælp til godbidder!(;

Annonce