{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Good Luck .
Good Luck .
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 11

Mishandling kræver handling! {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare gerne opfordre folk til at handle, hvis I oplever nogle forhold, som I ikke synes er værdige for dyr at befinde sig i.
Hellere reagere én gang for meget, end én for lidt. Det er ligedan også bedre at melde en bekymring end ingenting - tænk hvis det kunne understøtte en allerede kørende sag eller andres bekymring.

Tag telefonen og ring til hhv. Dyreværnet og Dyrenes Beskyttelse, samt politiet i området, hvor hændelsen foregik.

Det er vigtigt, man får udtrykt alvoren i det, så dit ord tages seriøst. Saml alle dine oplysninger, husk at få alt med.

Jeg havde god succes med Dyreværnet, da jeg fornylig meldte en alvorlig sag om mishandling af hunde, og de tog det meget alvorligt og handlede hurtigt og effektivt. Heldigvis og meget positivt!

Så her en opfordring til, at folk der oplever noget grimt, i forhold til folks måde at holde dyr på - kontakt straks Dyreværnet og Dyrenes Beskyttelse og hold på, at forholdene skal undersøges. Hav gode underbyggede argumenter.

Held og lykke og go kamp. Det betaler sig! smiley

Ps. køb ikke hunde ved disse folk, I støtter kun deres virksomhed og giver sælger grund til at avle videre. Meld det derimod med det samme! Beviser er også godt, hvis muligt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mishandling kræver handling!
  • #1   3. feb 2012 "synes rigtig godt om!" smiley

• Good Luck .
    Good Luck . Tilmeldt:
    jan 2012

#2   3. feb 2012 Tak smiley

• #3   4. feb 2012 Enig Good L, og til alle dem der har været ude for at dyrernes værn ikke har reageret når / hvis de har anmeldt, Giv ikke op
    Dyrenes værn har fået ny direktør Signe Sehested Lund og hun virker som om hun er meget seriøs, jeg har set på andre hundesider at hun svarer selv på 7 mdr gamle tråde. Så lad os give dem the benefit of doubt .:-)

• Good Luck .
    Good Luck . Tilmeldt:
    jan 2012

#4   4. feb 2012 Ja præcis, Helle W. Dyreværnet har i mit tilfælde, virket rigtig professionelle og meget engageret i at hjælpe. Anmeldelsen kom fredag eftermiddag efter 'lukketid' og mandag morgen stod politiet på adressen og dyreværnet var på motorvejen, på vej fra KBH til Aars. Meget positivt, synes jeg smiley
    Jeg vil også opfordre til at man følger op på sin anmeldelse, at man lyder/skriver sagligt og godt argumenteret/underbygget i sine udtalelser, så man lyder troværdig. Bed om en samtale, hvis ikke de tager action og reagerer på din anmeldelse, giv under alle omstændigheder ikke bare op eller tro, at de nok skal finde ud af resten uden din hjælp.. De har desværre meget andet at lave også..

• #5   4. feb 2012 Helt enig! ^^

Kommentér på:
Mishandling kræver handling!

Annonce