1.111 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Lortehund....... Lortehund.......

Bertha er ved at komme i lømmelalderen her (hun er 8½ måned), og har den seneste uge har hun været meget .. trodsig.. tror jeg man siger smiley

Hun har ødelagt min helt nye støvler (har kun 1 gang før bidt i en sko)... blev bare så ked af det..

Her i går kan jeg se hun nærmest lister forbi mig, og har noget i munden.. jeg kalder hende til mig, sætter min hånd under hendes mund og beder hende om at spytte ud, da jeg mistænker, der er noget hun ikke må have..

Og det gør hun....

Hvad får jeg i hånden........??? KATTELORT fra kattebakken....Helt snasket og ulækker.....(HAR ALRDRIG VÆRET I KATTEBAKKEN FØR)

Mit blik stivner og jeg løber ud på toilettet.....

Nogle der vil købe hende ;-)??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lortehund.......
  • #1   3. feb 2012 Visse vasse... nu ikke så sart!!

Jeg tager hende gerne og du kan få 2 dåsecola, en æske med julekonfekt og ½ pose chips *G*

• #2   3. feb 2012 Hahahahaha, grinte meget af kasselorten smiley hvor er det sjovt...

• #3   3. feb 2012 Sniffer tager jeg også og du får det samme bud som Maria..*G*

Mine tøser skal hurtigt få lært ham hvordan en hanhund gebærder sig omkring damer!!

• #4   3. feb 2012 Nope - jeg har ( and i kid you not ) pt verdens gladeste og mest velopdragne hund - og jeg nyder det - ligeså længe det vare *GG*
    Hun sidder helt stille når hun skal have halsbånd og snor på, Hun er rolig og glad når hun er inde, og underholder sigselv rigtig meget og rigtig godt !, hun er glad og aktiv udenfor, trækker ikke men er nysgerrig på folk ( er hun normalt ikke ) .. ja jeg er i chok *G*

• #5   3. feb 2012 Årh den der med lorten har vi også været igennem og gud hvor er det bare ulækkert at stå med sådan en i hånden:/ zika "forsvandt" på mystisk vis da hun var 5 måneder. Ledte over alt, men væk var hun.... Li indtil jeg så kattebakken stå og nærmest hoppe! Den dumme hund var kravlet helt derind og h fulde gang med at hygge med lort, men hun sad altså så godt fast derinde at hun ikke selv ku komme ud:)

• #6   3. feb 2012 Jeg har lavet samme nummer, bare med en ordentlig hundelort der var dejlig nylavet. Fy for h*lvede! Jeg kom hjem (det er et par mdr siden) og hun kom glad over til mig med noget i munden, og jeg tænker, at det tager jeg da lige, for hun skal ikke rende rundt med ting i munden (som jeg ikke ved hvad er), så jeg jager hånden ind i kæften på hunden, og hiver en ordentlig klam lort ud. FØJ! Jeg blev så chokeret, at jeg vendte mig om og låste døren (med den anden hånd smiley ) før jeg gik ud i bad. Puh, hun var billigt til salg den dag!

• #8   3. feb 2012 Steffie og Pernille: Hahahaha.. Sikke et godt grin..Det var lige et plaster på såret smiley

Lise- Tesla og Rami: Kan du smide et par nye støvler oveni?;-)

Frankly: Hahahaha.. Forestiller mig dig dækket i leverpostej og rende rundt og gale...

HUnde i lømmelalderen er skønne og irriterende på samme tid.. GUDSKELOV de dog vokser fra det......

• #9   3. feb 2012 Åh ja, har da revet et par lækre ting ud af munden på Sofus...
    Så sent som i morges, var det en død frossen undulat !!!
    Ellers så står en brugt ble, lort ( både katte- og hunde), diverse brød og fuglefoder, diverse affald, højt på hitlisten.
    Og lige apropro lort: Så er frosset lort åbenbart et hit.... for det man finder i haven, som man kan grave op op spise (næsten som bolcher) det er guf !!!

• #10   3. feb 2012 Med fare for at grine for højt (for min dreng er også ved at være i den der jeg-kan-ikke-høre-dig-alder) siger jeg mange tak for aftenens grin! Jeg har simpelthen et fantastisk billede af den ellers velopdragne hund, der afleverer når man beder den om det.. Hvad er det man siger?? Pas på hvad du beder om :o)

• #11   3. feb 2012 Lækkert..

Min hund var også sådan på et tidspunkt, men hun er kommet fra det nu ^^
    - Nu er hun rigtig velopdragen, og renlig (-:

• #13   4. feb 2012 Janne: Ja.. Ved ikke om jeg nogensinde tør bede hende om at spytte noget ud igen... hehe

Kommentér på:
Lortehund.......

Annonce