Lortehund....... Lortehund.......
Bertha er ved at komme i lømmelalderen her (hun er 8½ måned), og har den seneste uge har hun været meget .. trodsig.. tror jeg man siger
Hun har ødelagt min helt nye støvler (har kun 1 gang før bidt i en sko)... blev bare så ked af det..
Her i går kan jeg se hun nærmest lister forbi mig, og har noget i munden.. jeg kalder hende til mig, sætter min hånd under hendes mund og beder hende om at spytte ud, da jeg mistænker, der er noget hun ikke må have..
Og det gør hun....
Hvad får jeg i hånden........??? KATTELORT fra kattebakken....Helt snasket og ulækker.....(HAR ALRDRIG VÆRET I KATTEBAKKEN FØR)
Mit blik stivner og jeg løber ud på toilettet.....
Nogle der vil købe hende ;-)??
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.579
Jeg tager hende gerne og du kan få 2 dåsecola, en æske med julekonfekt og ½ pose chips *G*
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 148 Svar: 1.041
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.579
Mine tøser skal hurtigt få lært ham hvordan en hanhund gebærder sig omkring damer!!
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.387
Hun sidder helt stille når hun skal have halsbånd og snor på, Hun er rolig og glad når hun er inde, og underholder sigselv rigtig meget og rigtig godt !, hun er glad og aktiv udenfor, trækker ikke men er nysgerrig på folk ( er hun normalt ikke ) .. ja jeg er i chok *G*
mar 2011
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 207
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 941
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 986
Lise- Tesla og Rami: Kan du smide et par nye støvler oveni?;-)
Frankly: Hahahaha.. Forestiller mig dig dækket i leverpostej og rende rundt og gale...
HUnde i lømmelalderen er skønne og irriterende på samme tid.. GUDSKELOV de dog vokser fra det......
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 68
Så sent som i morges, var det en død frossen undulat !!!
Ellers så står en brugt ble, lort ( både katte- og hunde), diverse brød og fuglefoder, diverse affald, højt på hitlisten.
Og lige apropro lort: Så er frosset lort åbenbart et hit.... for det man finder i haven, som man kan grave op op spise (næsten som bolcher) det er guf !!!
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 117
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Svar: 3
Min hund var også sådan på et tidspunkt, men hun er kommet fra det nu ^^
- Nu er hun rigtig velopdragen, og renlig (-:
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 986
Lortehund.......