{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

afsted til Dr. Dyr {{forumTopicSubject}}

suk

skulle over i skoven med Vodka, så han kunne lege i søen, men vi når ikke engang at gå 10 meter, da jeg opdager at han ikke går helt rent på sine ben, så jeg stopper op og tjekker hans poter
og ganske rigtig

på begge poters trædepuder er der "hudafskrabninger", så ind og ringe til Dr. Dyr, og vi har nu fået en tid til 13.45

øv, han må havde fået det i går da vi var i hedeland, var ellers en dejlig tur udover det *G*
men han er ikke specielt øm eller noget, men synes lige det er dybt nok til bare at vaske og smøre noget på, så hellere få ham tjekket for en sikkerheds skyld
og øv har stadig ikke fået betalt hans sygekasse *G*, det er det første der sker efter i dag *G*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afsted til Dr. Dyr
  • #1   5. jul 2006 Desværre er Borderen en sej hund, de viser ikke at der er noget galt før det er rigtig slemt. Men håber det ikke giver den dejlige dreng problemer. God bedring til Vodka

• #2   5. jul 2006 Åhh nej dog, vi håber det går hurtigt over igen... Vodka er lidt uheldig i øjeblikket synes jeg!!!

• #3   5. jul 2006 Ååårh Vodka.. Stakel.. Håber ikke det bliver en alt for dyr regning.. Blev lige bange for at han også var kommet til skade i vestskoven... For så skulle jeg i hvert fald ikke derud lige foreløbigt..

• #4   5. jul 2006 hehe
    har haft ham siden januar, han har allerede fået revet 2 tænder ud, været under mistanke for kennelhoste, haft noget hudbetændelse, forhudsbetændelse og nu dette

og ja Anette, det ser ikke helt frisk ud, så om det er fra i går eller fra i forgårs er ikke til at vide

er osse kun fordi jeg er gammel ridepige at jeg lagde mærke til den urene trav, ellers tror jeg ikke jeg havde opdaget det, det var kun få nøk med hovedet og så var min mistanke der, men nu ved jeg ikke om jeg tør gå en tur med ham inden jeg skal til dyrlægen, han skal jo ud og tisse og alt det *S*

• #5   5. jul 2006 Janne - Han skal jo tisse engang i mellem, men tænk på hvad underlag han går på græs er bedre end fliser, undgå asfalt, det bliver meget varmt for slidte poter.

De er seje, jeg fik skæld-ud af min dyrlæge fordi han synes jeg kom for sent med min gamle hund. Han havde betændelse i poten p. gr af en klo der var revet af. Vi havde været afsted med kloen, men et par uger senere sidder jeg og nusser med ham, da jeg rører ved poten giver han et lille piv og trækker den til sig. Han haltede ikke , det var kun når jeg rørte ved poten. Babubabu til Dr. Dyr. Han fik ulve kloen på højre forben opereret væk. Der var betændelse i hele poten -

• #6   5. jul 2006 hm, ja, så må jeg vade ud på græsplænen her, selvom vi ikke må lufte hunde her *G*

der er godt nok et stykke vej på asfaldt, men tisse skal han jo

• #7   5. jul 2006 åhh nej lille vodka god bedring med ham håber ikke det er alt foslemt
    andrea savner ham nemlig

• #8   5. jul 2006 hmm
    2 dybe slidsår på begge forben, og et lille hul på det ene bagben

skal holdes i ro i et stykke tid, og kun være på græs

og så fik dyrlægen efter en lang kamp klippet hans negle, det tog sin tid, men nu er de fine og korte igen

• #9   5. jul 2006 Nåhr.. den lille stakkel..
    Agge har ofte haft hudafskrabninger, de er alle gået hurtigt over *s*

Tak for turen i går ! 's*
    Det var ren hygge, og drengene nød det virkelig !

/Moster

• #10   5. jul 2006 Selv tak Moster, Vodka var meget glad for dine drenge *G* forstår jeg godt, de er jo smukke

de var da søde og rare og gad lege med ham, men Bella tabte han da helt sit hjerte til, at sådan en lile hund kunne løbe stærkere end ham, det fattede han vist ikke

Dyrlægen ville heller ikke gøre andet end give ham ro og hvile, ikke løbe for meget rundt, og så helst gå på græs

og så lige ringe i næste uge og sige hvordan det gik med ham

• #11   5. jul 2006 Årh stakkels Vodka da:-(

Kommentér på:
afsted til Dr. Dyr

Annonce