{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skæl
  • #1   2. feb 2012 Det kan self være. Min hud er jo også tør nu pga kulden smiley

• #2   2. feb 2012 det kan være kulden og foderet...

min hanhund fikk pludselig dårlig pels og skæl når han hadde passet 2 år , og jeg prøvet med lakseolje og seleolje men blev ikke bedre... dette var sommer / høst... han hadde haft samme foder mærke siden han var lille , men da vi skiftet foder blev hans pels flot igen smiley

Bruger du balsam efter bad ?

• #3   3. feb 2012
    Hvis alle de fine råd ikke hjælper smiley så prøv en tur til dyrlægen og få ham/hende til at se nærmere på skællet, Trinity havde også skæl da vi fik hende, og da dyrlægen så nærmere på det viste det sig at være rovmider (også kaldet vandrende skæl) Men mon ikke bare det er kulden som der også blir nævnt smiley

• #4   3. feb 2012 Tænker også at huden er tør :o)
    Jarna har lidt også. Det plejer at gå over af sig selv i takt med at det bliver varmere, men jeg plejer nu at give lidt lakseolie i maden :o)

• #5   3. feb 2012 Tak for jeres råd smiley Foderskift dur ikke, da Lilly er på diæt fra dyrlægen. Men vil prøve olie, selvom jeg skal passe meget på. Lilly bliver meget nemt overvægtig pga sterilisation.

• #6   13. feb 2012 fældnings perioder giver skæl og tør hud smiley

Kommentér på:
Skæl

Annonce