Så får han altså ikke mere mad idag {{forumTopicSubject}}
I går havde vi gæster.
Jeg havde lavet to, rigtige lækre, kyllinglasagner- en med og en uden ost/ostesauce.
Masser af grøntsager og, selvfølgelig, med fuldkornsplader.
Mums.
Der blev en hel del til overs- vi fik også salat og friskbagte fuldkornsboller til- så jeg bad manden om at sætte fadene med resterne ud på terassen, så kunne det bruges som aftensmad idag (hvilket passer mig godt, da jeg er tre timer til fitness her til aften).
Vi har en kummefryser ude på terassen, hvor jeg plejer at sætte mad ovenpå, så hundene ikke bliver fristet.
Sener i går aftes, fik manden lyst til is og tager sig en portion fra kummefryseren af- det skænker jeg altså ikke en tanke.
Nå, i løbet af formiddagen, kommer hundene en tur ud i haven, mens jeg lige får luftet ud og støvsuget.
Isis og Anubis (de to store schæferhunde) kommer forholdsvis hurtigt ind igen og jeg observerer godt at de begge har et lidt forvirret/bekymret udtryk i ansigtet, men tillægger det ikke rigtigt noget, da mine tanker er et andet sted henne.
De to store bliver dog ved med at løbe ind og ud af døre, mens de begge kigger bekymret hen på mig hver gang de kommer ind. Jeg tænker at det er en sær opførelse og om der kan være noget i vejen med Igor, som jeg ikke ser noget til (han elsker solen, så jeg regnede med at han havde fundet sig et godt sted at ligge sig på terassen).
Jeg ligger mærke til en raslende lyd ude fra terassen og går derud.
Oppe på terassebordet står lille bitte Igor med hele ansigtet begravet langet nede i et af fadene med lasagne (den uden ost/ostesauce).
Manden har åbenbart stillet fadene på bordet da han skulle ha is og glemt at stille dem tilbage på kummefryseren.
Igor har ku lugte dem og er åbenbart sprunget op på en stol og derefter videre op på bordet. Han har nået at spise 2-300 gram lasagne.
Han lignede en der sagtens kunne blive ved (ja, ja-mors mad smager bare godt), men jeg syntes nu ikke at det var en særlig god ide, så ned med den lille lort......
Heldigvis havde jeg ikke krydret lasagnerne særlig meget, så jeg håber på at han ikke får tynd mave.
Bordet er så lavt, at de to store sagten kunne ha gnasket det hele i sig, uden at levne en gulerodsstrimmel, men de ved godt at man ikke tager fra bordet.
Anyway- selvom Igor sikkert synes det er voldsomt snyd, får han ikke mere mad idag.
Nu må manden og ungerne så slås om resterne af den ene lasagne- og så kan han lære at sætte restemad der hvor hundene ikke kan komme op.
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 218 Svar: 1.827
Heldigvis er lasagne med kylling og grøntsager og end da uden ostesauce nok ikke det værste han kan guffe i sig
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
tastefejl er gratis.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Men jeg gik lidt rund i mine egne tanker.
Burde vide bedre.
De ser ikke sådan ud, med mindre der er noget...............
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Hvis den ene at hundene her får forvildet sig ud af haven, så står den anden ALTID inde i stuen og prøver at få mig med ud ...
Nå men mon ikke igor nød maden, det er jo ikke hver dag at der ligefrem er lasagne på menuen.
Så får han altså ikke mere mad idag