Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeluftere i slagsmål
  • #1   30. jan 2012 Folk er da ikke rigtig kloge.

• #2   30. jan 2012 Ingen ved præcist hvad der er sket ud over de 2 parter, det kan jo ligeså godt være gutten med de 2 løse hunde der lagde det første slag, og så derefter fik en omgang klø.

Har man ikke 100% styr på sine hunde så skal de ikke være løse, det ville jeg også påtale.

• #3   30. jan 2012 INGEN har 100% styr på en løs hund. Det er et dyr og du kan aldrig vide om der opstår en situation, hvor den vælger at gå imod det du beder den om. Det er et dyr ikke en fjernstyret robot. Du kan stole på din hund, men 100% kontrol er umuligt, med mindre den er i snor.

• #4   30. jan 2012 Henrik B

Selvfølgelig ikke, men det ændrer ikke på der er MANGE der bare lader deres hunde løbe uden at have noget som helst kontrol over dem.

• #5   30. jan 2012 Reject>> Enig og en lignende situation opstod i går i Glostrup/Ejby hvor 2 hunde kom op at slås, den ene ejer mente at de skulle have lov til at bide hinanden i stykker, mens den anden ejer ville skille dem ad. Det endte også i større tumult og så videre. Generelt er det som det nævnes her, et større problem end først antaget i vores lille smørhul Danmark.

• #6   30. jan 2012 Keld
    Det tror jeg så ikke.
    Tendensen er nok snare den at folk bliver træt af at der ingen respekt er mht løse hunde og hunde i snor.

• #7   30. jan 2012 Henrik B

Det var da en underlig mening at have, her tænker jeg på ejeren der mente de bare skulle have lov til at bide hinanden i stykker, sådan en person burde generelt ikke have lov til at holde hund.

Jeg kunne også godt frygte at problemet kommer til at vokse, der er desværre flere og flere mennesker der anskaffer sig en hund, og så blæser på alle andre, fordi deres hund er da bare det bedste, og bla bla bla.

Det svarer lidt til jeg bare slipper min hund, jeg ved allerede hvordan det ender, og det er ikke godt, derfor er min hund ALTID i snor.

• #8   30. jan 2012 Volkodav V Håber du har ret smiley

• #11   30. jan 2012 Ærgerligt at rotte ejeren er smuttet. Da det igen er med til at give dem et dårligt ry!

• #13   30. jan 2012 Der er jeg så ikke så fornuftig for hvis det skete ved mig så vil jeg gå helt i det røde felt og jagte ham/hende de sku satte ikke slippe fra det!

• #14   30. jan 2012 en MEGET MEGET tynd historie som jeg ikke kan tage seriøst..... der kan være sket mange ting imellem de 2 mænd som der ikke bliver oplyst om...

• #15   30. jan 2012 Kim S
    Det er jo osse det folk elsker. Voldsomme historier med meget lidt info.

• #16   30. jan 2012 Meget muligt, men derfor er den jo stadigvæk tynd.... der står jo absolut intet i det EB har skrevet, så kan absolut ikke tage den seriøs.... det kunne lige så godt ha været 2 der havde været oppe at slås efter en bytur........ forskellen er ens

• #17   30. jan 2012 Generelt handler det jo om almen hensyn under ALLE omstændigheder.. noget som efterhånden er en mangelvare i dagens danmark.. hvis alle hundeluftere viste den hensyn at de altid kaldte deres hunde hen og tog snor på uanset hvor de gik så ville alle kunne færdes trygt uden problemer.. og man kunne passere uden nogen form for konflikter mellem hundene..

Kommentér på:
Hundeluftere i slagsmål

Annonce