{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.016 visninger | Oprettet:

min hvalp bider.. {{forumTopicSubject}}

Tænker lidt at det er helt normalt, kan være dens tænder kløer eller hvad ved jeg. Men han bider i mine fingre og snapper efter min næse.. Han har bidestænger, legetøj og andre ting han kan bide i.. Et nej hjælper og han stopper og jeg roser ham for at stoppe.. Men to sekunder efter er det det samme igen..

Er der andre ting man kan gøre, eller er det som jeg tænkte et helt almindeligt hvalpe-træk?
(han er 11 uger)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hvalp bider..
  • #1   25. jan 2012 det er fuldstændig normalt..... men du skal blive ved at træne nej som stop ord når han gør noget uhensigtsmæssigt, og så tilbyde ham et alernativ legetøj i kan lege sammen med, og rose ham når han reagerer positivt på det...

• #2   25. jan 2012 Tak for svar smiley
    Når han bider mig siger jeg nej og roser ham og finder derefter noget andet han kan lege med, som han så nedlægger som et bytte..
    Lige en anden ting.. Hvornår er det de begynder på tandskifte?

• #3   25. jan 2012 som de andre skrive... helt normalt smiley Og ja bare bliv ved med at sige nej..

for lige at tage et eksempel, så har jeg en bekendt hvis efterhånden halv store jagthund på 9 måneder som stadig bider/snapper for sjov.. Og det gør sindssygt ondt smiley

• #4   25. jan 2012 Du har en hvalp, hvalpe bider....
    Træning træning & træning husk deres tænder os klør på et tidspunkt.

• #5   25. jan 2012 de skifter mlm 4-6 mdr ca

Til info snapper min snart 8 mdr hvalp også stadig i tæer og haser når hun bliver virkelig glad og ivrig.... fx når jeg henter snacks så napper hun mig af glæde i haserne hele vejen fra bryggerset til stuen, ligeledes når vi skal gå tur og hvis jeg ikke er hurtig nok så napper hun i mine fødder, det kan selv den store på 2½ finde på af glæde... men de stopper ved NEJ

• #6   25. jan 2012 distraher din hvalp hver gang, lav en sjov lyd, eller find noget legetøj. det hjalp på vores hvalp.

• #7   25. jan 2012 En god grund til lidt "nej-træning".

Læg en godbid på gulvet og dæk den med hånden. Hver gang den forsøger at få fat i den, siger du nej.

Så snart den giver op og taber interresse roser du og fjerner hånden.
    (Det plejer at virke for mig).

• #9   25. jan 2012 Hvalper er nogle små snappe frederikker smiley

Kommentér på:
min hvalp bider..

Annonce