{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm .. Hvad gør jeg ??????
  • #1   21. jan 2012 Ja han er bare en hel normal hanhund, kender ikke en hanhund der ikke gør det...

• #2   21. jan 2012 nadja - min gør ikke smiley

• #3   21. jan 2012 Hahaha smiley Det tror jeg altså bare du bliver nødt til at vænne dig til.

• #4   21. jan 2012 Han "smager" bare på duftene, det er ganske normalt.

• #5   21. jan 2012 Okay, Fik afvide at banan skulle hjælpe mod det, og det var fordi han manglede nogle vitaminer i sin kost, men det er sku lige meget hvilken kost han er på så gør han det.

Det hjalp dog med banan, men ikke over længere tid, men en halv banan holdte ham fra det sommeren over smiley

• #6   21. jan 2012 En halv banan om dagen smiley

• #7   21. jan 2012 T så er du vist heldig for jeg ser godt nok mange hanhunde gøre det mine egne har også gjort det og Bazil er begyndt på det, så længe de har "fri" og ikke skal gå på plads så gør de det her og fred hver med det, det er jo naturligt og ikke noget der genere mig *GG*

• #8   21. jan 2012 Min Lasse gør det også konstant. Tror desværre ikke at der er meget at gøre smiley

• #10   21. jan 2012 Ja, min gamle hanhund gjorde det nu også, han fik bare et nej og et lille træk i snoren, ellers kunne jeg stå der i et kvarter hver gang han stoppede op... Og der gik altså ikke mange meter før han igen skulle stå og patte i et eller andet...

Så nej jeg tror heller ikke at der er så meget man lige kan gøre ved det hehe smiley

• #11   21. jan 2012 Jeg har haft forskellige hanhunde, den første som kan gå helt i selvsving med slikkeriet er Elton, særligt hvis det er en overlækker tævehund, som har tisset..
    Det bedste jeg kan råde dig til er at aflede, eller "skrue bissen på" ..hvis du slet ikke gider det.
    Hvis en tæve er i løbetid i vores område, kan en normal tur på 30 min. sagtens tage en time, hvis det skal forgå i Elton-tempo,
    men han kan godt høre når jeg er træt af at stoppe for hver femte skridt smiley

• #12   21. jan 2012 Sofus gør det hver gang vi går tur! Det er ganske normalt:)

• #13   22. jan 2012 Okay mange tak for det , er glad for det ikk kun er min kenzo der har det "problem" ..

Giver ham også et nej og et ryk i snoren , og så går vi da os videre, kunne bar være lækkert hvis jeg ikk behøvede og gøre det, og vi bar kunne gå helt "normalt" ..

Han gør det os kun hvis han går 'fri' smiley

• #14   22. jan 2012 Dogbyheart skriver så fint den rette forklaring, og det er ganske normalt for hanhunde at gøre dette.
    Men det kan i mange tilfælde trænes væk, så er det kun et spørgsmål om man vil tage denne naturlige adfærd fra hunden?
    Jeg lader vores gøre det, når han er "fri" men ikke i snor, der ved han at det er no-go!

• #15   22. jan 2012 Det er ikke en god ide at give en halv banan for så bliver din hund forstoppet, jeg giver en halv banan når tjalfe har dårlig mave og det stopper det på stedet.

• #17   22. jan 2012 Vaks gør det også. Hiver ham bare væk fra det.
    - Det er mest der hvor tæver tisser, så vidt jeg kan regne ud. Fx. midt på græsplæner. Det er ikke lige et typisk sted for en hanhund at lette ben! smiley

• #18   22. jan 2012 Christina : Okay var ikke klar over det gav forstoppelse med banan, det har det heldigvis ikk gjort på kenzo de 3 mdr jeg gav ham det hvor det virkede . Mener faktisk os a det var en hunde ekspert det sagde a man skulle give dem det .

• #19   22. jan 2012 Mine whippettæver gør det også når de er i løbetid, når de ikke er i løbetid, nøjes de med at klapre tænder, når noget lugter ekstra dejligt.

• #20   22. jan 2012 Min gør det også, han klapre dog tænder og skummer, samtidig med at hhan slikker, hvis han får lov at stå længe nok, det er dog først kommet efter han er blevet kønsmoden.

Jeg plejer bare at sige kom, også begynde at gå videre, og de fleste gange følger ham med, eller gør han ihvertfald når linen bliver stram. Han stopper nemlig også hver 5 skridt, lidt irriterende i længden ;o)

• #21   22. jan 2012 Min hanhund gør det kun ved tis fra tæver der er højløbske....Det hjælper ham med at bestemme hvor meget de er klar til parring.
    Jeg er sikker på ts at det din han gør er det samme.

• #22   22. jan 2012 Snow K : Hvis det er mig du mener med ts , så er det ved alt urin fra dyr, om det er hans eget, tæve eller han smiley

Jeg synes det er ulækkert, og er faktisk rimelig streng hvad det angår, så han får et meget bestemt NEJ når han gør det smiley

Kommentér på:
Hmm .. Hvad gør jeg ??????

Annonce