{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.309 visninger | Oprettet:

Problemer med hunden laver indenfor {{forumTopicSubject}}

Hej alle hunde venner..
Jeg sidder med et kæmpe problem som jeg virkelig håber der er nogen derude der kan hjælpe mig med..
Jeg har en lille hund på 5 år, som jeg selvfølgelig er rigtig glad for. Mit problem er bare at hvis han får lov til at sove inde i stuen, både tisser og skider han indenfor. Han har rig mulighed for at gå ud, da vi har en lukket have. Han vælger bare at gøre det indenfor. Vi har i en periode forsøgt med at han blir lukket ned i hans eget værelse når vi går i seng, og der laver han ikke noget? Hvorfor pokker gør han det så når han er i stuen?
Jeg er enormt ked af at han har dette problem og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at afhjælpe dette...
Det skal siges at han har været ude for lidt af hvert den stakkels hund.. Han har været stjålet, men nåede heldigvis kun at være væk i et døgn før han blev fundet igen og kom hjem. Han blev efterfølgende undersøgt af en adfærdspsykolog som ikke mente at han havde taget skade af dette..
Han er også enormt bange for min kæreste selv om vi har været sammen i 4 år.. Vi tror selv at dette skyldes at han har haft for hårdt fat i ham, altså når han har skulle irettesætte ham.. Dog kan min kæreste stadig ha svært ved at få ham til at komme selv om han bare vil lukke ham ud og altså ikke kun skælde ham ud... Han virker lidt angst for ham hvis man kan sige det sådan...
Han vil heller ikke ligge og putte hos min kæreste selv om han godt kan ligge hos mig i flere timer hvis han får lov...

Håber virkelig der sidder nogen derude som ved hvad jeg skal gøre..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med hunden laver indenfor
Kommentér på:
Problemer med hunden laver indenfor

Annonce