{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

endnu et ? om foder... undskyld ;) {{forumTopicSubject}}

Jeg har en underlig hund... han er sær, han er kræsen, han har lidt sart hud (tendens til skæl)

Jeg har lige pt 2 hundefodermærker, som han godt kan li', og som også fungerer helt optimalt til ham...
Nu er jeg af typen, der godt vil købe ind til et stykke tid, så jeg ikke skal rende afsted efter foder hveranden dag, så lidt input ønskes

Hvilket et af de her 2 slags foder er efter DIN mening, udfra beskrivelse, bedst?

Nutro Choice
http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundefoder_toerfoder/nutro/adult/181013

GE Holistic
(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  endnu et ? om foder... undskyld ;)
  • #2   20. jan 2012 personligt ingen af dem ville være interressant for mig - da vi altid fodrer kornfrit... Så det er lidt pest eller kolera du spørg om...

Men nu er det jo ikke til mine hunde, men din....

Der er vildt meget kulhydrat i den første - så jeg ville tage nummer 2

• #3   20. jan 2012 jeg skifter ikke foder smiley

han får nu GE holistic...
    jeg købte 2 kg af hver og og har prøvet dem begge med stor held.
    (og en masse andre i løbet af det sidste års tid)

Men disse 2 er ifølge hunden lige gode. Og nu vil jeg jo så gerne bestille en større mængde, så jeg er fri for at købe foder hele tiden;)

• #4   20. jan 2012 Søren L

Tak:)
    Jeg har forsøgt med Taste of the wild og Wolfsblut, som han slet ikke vil spise...
    Jeg er jo nødt til at vælge det som hunden fungerer på. Korn eller ej smiley

men tak, lige hvad jeg mangler. andre øjne til at se, hvad der så er bedst

• #5   20. jan 2012 Jeg fodrer med orijen, ville heller aldrig vælge noget med korn smiley men hunden skal jo fungerer på det

• #6   20. jan 2012 korn?
    den er altså lidt svær at forstå for mig....
    Hvis hunden har dårlig mave giver vi den kogt ris og kylling...?
    Hvorfor er ris så dumt i hundens daglige foder??

Jeg er udmærket enig i, at korn ikke skal være hovedingrediensen i foderet.
    Men prøv lige at skære ud i pap for mig, hvorfor der ikke må være ris i?

• #7   20. jan 2012 hov... Team Glarbo
    smiley

er enig i det med glucosamin. Jeg er dog i tvivl om, hvor stor en virkning det har, når det er en del af sammensætningen i foder.

• #8   20. jan 2012 2 kg - hvor længe holder det?
    Jeg tænker bare.. du kan ikke vurdere om foderet er godt for hunden, med mindre den har fået foderet i tre mdr. Så lang tid går der, før pels mv viser ændringene.

• #9   20. jan 2012 Bliv dog på det foder som fungere men du kan evt. peppe det lidt op og tilsætte lidt løsfrossent barf.....self optøet.

Min Nuga får Taste of the wild med enten kylling, okse eller lam som barf i og hun elsker det.
    Godt foder+barf= glad og smuk hund smiley

• #10   20. jan 2012 Ja, altså Nuga får det med lidt varmt vand i så det hele dufter og smager af barf....mor her snyder hende til at guffe det hele op:)

Jeg vil aldrig give Nuga noget som helst frossent, så hellere optøet via køleskab natten over.

• #11   20. jan 2012 Han vil IKKE spise råt. Han vil end ikke RØRE ved det.
    Han ser helt ærligt ud somom han synes det er klamt...

Han vil godt have en rå knogle, men er der kød på, rører han det ikke.
    Ja, underlig hund;)

Nicolai & Malene - 2 kg holder ca en mdr. Og jo, jeg kan se, han er blevet pænere, og han spiser stadig hvert måltid. Og hans kræsenhed er den sværeste finde råd for.

• #13   20. jan 2012 Nicolaj marlene.
    er bestemt ikke enig i det. skiftede på et tidspunkt til real nature da jeg havde hørt godt om det men der gik dårligt en uge før den var helt gal med bellas pels. hun begyndte at skælle helt vildt. nærmest store flager. efter skift til det gamle foder kunne jeg se en forskel efter et par dage.

• #14   20. jan 2012 Kathrine - hvorfor? hvis jeg må spørge smiley

Kommentér på:
endnu et ? om foder... undskyld ;)

Annonce