Uhh den søde ventetid {{forumTopicSubject}}
Hvis alt går som det skal så kommer tøsen hjem i morgen, også skulle der gerne blive liv og glade dage her i hytten.
Men nøj hvor jeg får brugt mange penge, på ting der sikkeret er ganske unødvendige.
Har været ude og købe nyt halsbånd/sele snor og det ender garanteret at jeg alligevel bruger det gode gamle jeg har liggende i læder, selv om det nye da er vældigt pænt.
Legetøj havde i bunkevis nu har jeg endu mere men hvad pokker med lidt god vilje kan det stoppes i komoden
kurve/tæpper der blev da lige til et par stykker mere selv om der i forvejen var mindst en i hvert rum undtaget badeværelset
Tyggepinde, oksehud, griseøre og marvben jo jo den store skuffe er fyldt op.
Godbidder indkøbt og hjemmelavet, så tror at de skal fordeles mellem begge hunde og over de næste 3 år ellers bliver de da rumlefede .
Meldt ind v.i.p. klubben hos min dyrlæge så er der rabat på alt fra vaccinationer til foder.
pyjamas træsko og lommelygte indkøbt skal jo have så jeg kan komme hurtigt ud med hende den bette om natten.
Joe nu må hun gerne snart komme hjem for det bliver da for dyrt bare at blive ved med at gå og købe alt muligt udnødvendigt til hende , men hvalpe skruk kan jeg vidst godt sige jeg er blevet , og kommer kærresten ikke med hende i løbet af weekenden, ender det jo med jeg må ud og leje en bil og hente hende selv.
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Held og lykke med det hele
Uhh den søde ventetid