{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

ih alt går så godt.. og så dog.. {{forumTopicSubject}}

lige brug for at komme af med noget brok

jeg har flere i vennekredsen der har "muskelhunde" altså nogle der godt kunne se "farlige" ud... og er så ked af jeg faktisk er begyndt at stole mindre på dem ABOSLUT uden grund, er træt af jeg er begyndt at dømme?
Så prøver arbejde vildt med mig selv omkring ikke at dømme selve hunden men os ejerne, da jeg ikke vil dømmes som paris hilton :-)!

men nøj det er svært at skabe tillid til sådan en hund syntes jeg, og spørg mig ikke hvorfor, har aldrig oplevet noget skidt med dem, tværtimod! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ih alt går så godt.. og så dog..
  • #1   18. jan 2012 Min mor var bange for rottweilere pag deres rygte...
    men så mannet hun sig op og var på overnatting , og efterpå sagde hun : de er jo bare store kosebamser jo ...

hun ved godt at de ikke er farlige , da jeg har passet hendes lille hund og gået ture med den med mine...

• #2   18. jan 2012 Ja er altid meget ops på mine "fejl & mangler" men syntes det super ærgeligt..
    hihi ja den med edderkopperne kender jeg godt smiley ... Det er rigtig træls og en dum forbi .... smiley

• #3   18. jan 2012 Personligt har jeg ikke et problem med dem for de er som regl søde og venlige hunde overfor mennesker. Men jeg ville aldrig lade min hund lege med en eller hilse på en med mindre den var hvalpe. Det er som oftes overfor andre hunde som de ikke kende at problemet opstår og ofte først efter hunden har rundet de 1½ til 2 år.

• #4   18. jan 2012 Jeg elsker dem, ved hvor søde, dejlige og kærlige de som regel er indeni, kender også et par stykker og har nok aldrig mødt noget så dejligt og menneskeglad væsen! Udover de er søde, så synes jeg også det er nogle utroligt smukke hunde smiley min hund leger ofte med en, de er SÅ gode venner de to smiley

• #5   18. jan 2012 Syntes det er synd og skam at man ikke straffer de hunde der bider, uanset race. Latterligt at straffe forskellige racer pga hvad Ekstra bladet skriver.. Hvis du kun har mødt venlige muskelhunde, burde du da ikke have det sådan.

• #6   18. jan 2012 Latterligt ikke at straffe hundene? Det er da ejerne der opdrager forkert eller ikke har kendskab til racen, en hund er sjælden født ond..... Derfor burde menneskerne fremover at tage hundekørekort når sådan en episode har hent'sted ... !

• #7   19. jan 2012 En lille tilståelse smiley jeg er selv ejer af en skøn staff pige på snart 2 år som kan med alt og alle, hun ignorere dog de fleste hunde. Jeg elsker " muskel" hunde og kender mange, men ser jeg en "dulle, popsmart tøs eller stor tusset fyr " med en, kan jeg finde på at gå over på den anden side. Trods jeg selv kun er 22 og måske selv kunne se sådan ud smiley og min kæreste er stor og tusset. Og han er værrer end mig smiley men det jo nok frygten for hvis der sker vores et og alt noget.

• #8   19. jan 2012 Elsker muskelhunde og har været til en del træf dengang der ikke var så meget obs på at det var kamphunde og de er sindsyge, så kom alt det med rygterne på dem og tog stadig til træf, tit var der mere end 20 muskelhunde og min lille puff som faktisk hellere ville være sammen med muskelhunde frem for andre racer...
    Jow der kan da være nogen muskelhunde som ikke er til samme køn og det ved ejeren og dem jeg kender gør så deres for at de ikke kommer i kontakt med dem....

Derudover føler jeg mig mere sikker på muskelhunde frem for små racer osse ang min datter... smiley

Kommentér på:
ih alt går så godt.. og så dog..

Annonce