{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Papillion aktiv...
  • #1   17. jan 2012 Alle hunde som ikke bliver aktiveret korrekt render på væggene..

• #2   17. jan 2012 Molly - det har du selfølgelig ret i, men vi kan non godt blive enige om nogle kræver mere end andre og syntes ikke papillion kræver voldsomt som det bliver lagt ud af nogle. *S*

• #3   17. jan 2012 Det er jo en aktiv lille klog hund, så får den ikke den mentale stimulering, så bliver det en som kravler på væggene..

Jeg syntes at den kræver en del arbejde for ikke at blive en gøende, hyperaktiv hund.. Men ja.. det er blot min oplevelse..

• #4   17. jan 2012 Jeg vil sige at en papillon er en aktiv lille klog hund, som kræver en vis mængde motion + at blive aktiveret.

• #5   17. jan 2012 Jeg vil nu også sige min Silas er en meget aktiv hund som ikke kan/vil blive træt der skal ske noget hele tiden.

Altså jeg går Ca. mellem 2 og 3 km. hver dag med Silas og han har søgeøvelser i haven eller på marker. men stadig skal vi lege eller noget når vi kommer hjem.
    skal for første gang prøve at svømme på tirsdag fordi de kloge sige der gøre ham mere træt.
    men han er sku en sød lille hund som piver en del smiley

• #6   17. jan 2012 Syntes nu heller ikke de render på væggene men det er hunde der altid er friske på der skal ske noget smiley

Nu har jeg en blanding af Chihuahua og Papillon
    Hun kan sagtens havde dage hvor vi nærmest intet laver - især vis vejret er dårligt, det nemlig ikke lige hendes kop te. men hun ville også være frisk på en 3 timers tur til stranden... i december var vi til fri ved fod kursus fra 9-15 (selvfølg med pauser og lidt hundeleg ind imellem) hun var frisk heletiden(til tider lidt utålmodig ) man kunne godt mærke hun var lidt mere træt til sidst og hun sov også godt da hun kom hjem men hun kunne sagtens være fortsat vis jeg havde bedt hende om det. Men hun slapper fint af her hjemme.

Men de har klart godt af at bruge hjernen smiley

• #7   17. jan 2012 Enig med dig sara smiley ...
    Syntes de tilpasser sig SUPER hurtigt og har man en dag hvor man ligger syg tilpasser de sig. smiley

alle hunde har jo godt af at bruge hjernen.. hihi :-)!

Kommentér på:
Papillion aktiv...

Annonce