987 visninger
|
Oprettet:
Papillion aktiv... {{forumTopicSubject}}
Er godt med på en papillion er en aktiv hund, men nogle skriver de ligefrem render på væggene det syntes jeg ikke at være enig i.
Hvad er jeres erfaringer ?
Hilsen en kommende DKK papillion ejer :')
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 148 Svar: 1.041
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
Jeg syntes at den kræver en del arbejde for ikke at blive en gøende, hyperaktiv hund.. Men ja.. det er blot min oplevelse..
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
jun 2009
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 60 Svar: 273
Altså jeg går Ca. mellem 2 og 3 km. hver dag med Silas og han har søgeøvelser i haven eller på marker. men stadig skal vi lege eller noget når vi kommer hjem.
skal for første gang prøve at svømme på tirsdag fordi de kloge sige der gøre ham mere træt.
men han er sku en sød lille hund som piver en del
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 953
Nu har jeg en blanding af Chihuahua og Papillon
Hun kan sagtens havde dage hvor vi nærmest intet laver - især vis vejret er dårligt, det nemlig ikke lige hendes kop te. men hun ville også være frisk på en 3 timers tur til stranden... i december var vi til fri ved fod kursus fra 9-15 (selvfølg med pauser og lidt hundeleg ind imellem) hun var frisk heletiden(til tider lidt utålmodig ) man kunne godt mærke hun var lidt mere træt til sidst og hun sov også godt da hun kom hjem men hun kunne sagtens være fortsat vis jeg havde bedt hende om det. Men hun slapper fint af her hjemme.
Men de har klart godt af at bruge hjernen
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 148 Svar: 1.041
Syntes de tilpasser sig SUPER hurtigt og har man en dag hvor man ligger syg tilpasser de sig.
alle hunde har jo godt af at bruge hjernen.. hihi :-)!
Papillion aktiv...