{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Back on Track og størrelser? {{forumTopicSubject}}

ogen der har erfaringer med Back on Track dækkener og størrelser?

Miss Thea har både det udendørs og net dækkenet i 31 cm - samme størrelse som hun har Obstrack dækkenet i..
obstrack'et passer rigtig godt - men hun vil overhovedet ikke have Back on Track dæknerne på og gemmer sig når jeg finder dem frem smiley

Jeg har en fornemmelse af at hun er generet af "det rundt om numsen" altså at dæknerne er lukkede bagtil...
vil det evt. hjælpe at købe et 34 cm??

William har begge dækner (Obstrack og BOT) i str 40 og er ikke generet...

Begge har dem pga skader...

Yderligere vil jeg gerne høre om erfaringer med deres benbandage til hasen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Back on Track og størrelser?
  • #1   17. jan 2012 Kan det ikke være følelsen hun får inden i kroppen? Der står også i beskrivelsen at nogle mennesker/dyr føler ubehag når de får det på. Det kan jo være det hun forbinder det med.
    Min Satu ser også frygtelig mishandlet ud når jeg finder det frem, men når først det er kommet på, er der ingen problemer smiley


  • #2   17. jan 2012 Louise; jo det kan godt være følelsen, men hun reagere ikke hvis jeg ligger dækkenet henover hende - derfor jeg tror det måske er fordi det sidder for stramt bagtil...

    Tror løsningen bliver at jeg køber et BOT fleecetæppe og en BOT madras til hendes kurv og så bruger hendes normale dækkener i stedet


  • #3   17. jan 2012 Ja så er det jo nok ikke grunden smiley

Kommentér på:
Back on Track og størrelser?

Annonce