{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Venter på min hvalp.. MEN {{forumTopicSubject}}

Jeg venter jo som sagt på min første DKK tavle hund smiley
Fra utrolig flotte forældre.. En Papillion.....

- Og så har jeg fået super gode råd til alene hjemmetræning som har virket på ham jeg har nu..
Har filmet ham HVERDAG i snart 14 dage og det går altså super godt.. Han piver lige når jeg går og det er det..
Er det noget der vil påvirke min nye hvalp og gøre det svære for den at være alene eller gør det intet når det er så lidt? smiley

og er der en mulighed for min hund slet ikke piver når han får en "mate" smiley ???

håber ikke det blev for rodet.. Og spørg gerne hvis jeg har formuleret mig forkert smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Venter på min hvalp.. MEN
  • #1   16. jan 2012 Her er lidt læsestof : (link fjernet)

Det sker at problemerne først viser viser sig når hvalpen er ældre, hvis den ikke har lært at være alene godt nok.

• #2   16. jan 2012 Tak, dette link hvis jeg skal følge den metode tager det jo flere uger inden jeg er færdig, og så er min 2 ugers ferie opbrugt... smiley Så læser den men tror ikke jeg kan bruge den til særlig meget, ikke mange der kan rive en md ud af arbejdskalenderen.... For kan tage mange dage før den forstår bare trin 2 jo smiley

• #3   16. jan 2012 3 uger er det absolutte minimum man skal bruge på det, efter min mening. Man skyder sig selv i foden hvis man springer over hvor gærdet er lavest.

• #4   16. jan 2012 Anne - Ja men nu anbefalder ALLE steder 1 uge, og jeg tager 2 uger... Man KAN ikke bare sige jeg vil ha ferie pga jeg skal ha hund, når man har arbejde uanset hvor sur man bliver, slet ikke i disse tider hvor man kæmper for at finde job..
    - Kan jeg få 3 tager jeg 3. ellers bliver det 2 uger smiley ...
    Men på 3 uger kan man heller ikke nå dette syntes jeg.. så hellere bruge min anden metode jeg fik råd til herinde fra også :)!

• #5   16. jan 2012 Det er godt nok de færreste racer, der kan være alene en arbejdsdag efter 1 uge. Hold op et dårligt råd.
    Der skal flere ugers træning til, og herefter skal hunden så kun være alene nogle timer. Det kan tage lang tid før an når op på 8 timer fx. Hvalpen kan jo slet ikke holde sig 8 timer før den er 6-10 mdr. gammel.

• #6   16. jan 2012 Det er vel osse op til hundens gemyt... Ved os kunne han være alene i 2 timer efter 3 uger, og nu er er han alene i 7 timer 2 gange om ugen og 3 timer 1 gang om ugen.

• #7   16. jan 2012 mine var to og tre uger om at lære at være alene hjemme, men de ville ikke have kunnet holde sig i over 3-4 timer da de var små, i dag er de alene ca. fem timer af ganen uden problemer, jeg filmer dem med web kamera så jeg kan se hvordan de har haft det når jeg kommer hjem

Kommentér på:
Venter på min hvalp.. MEN

Annonce