{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.646 visninger | Oprettet:

Fjerne tispletter på lakeret gulv? {{forumTopicSubject}}

Kan man det. Her omkring nytår med alt fyrværkeriet, havde hundene 3 uheld på køkkengulvet, som har resulteret i 3 gule pletter.

Gulvet er noget lakeret træ og tisset har i hvert fald to af gangene ligget der natten over og afgivet farve (hvilket undrer mig - de har tidligere haft uheld, men det har altid kunnet vaskes af også selvom jeg først har opdaget det efter en tid). Men kan det fjernes og hvordan?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjerne tispletter på lakeret gulv?
  • #1   14. jan 2012 Ja det er vildt ærgerligt. Jeg tørrede og vaskede så snart jeg opdagede. tror ikke kartoffelmel havde hjulpet for det er som om, det bare er farve, der er trængt ned i. Der er ikke noget fugt tror jeg, for så plejer lakerede overflader at blive mælkehvide og pletten kan evt. fjernes med sprit og ild.

Det er også virkelig underligt, det er blevet gult. De må jo hvae spist gurkemeje eller sådan noget smiley

• #2   14. jan 2012 Jeg har også tænkt på, at det måske ender med at blive løsningen, men nu er det ikke særlig nylakeret, så jeg tror bare, der vil komme en stor lys plet i stedet for 3 mindre gule.

• #3   14. jan 2012 Det bliver nok lidt omfattende. Gulvet i stue, gang og køkken går ud i ét med meget brede døre imellem og ingen dørtrin, så det vil blive 50 m2 i alt.

Måske kunne man pynte lidt op med sådan et wallsticker-"tæppe" smiley

• #4   14. jan 2012 Min erfaring er bare, at man lige skal øve sig lidt og nu er det ikke ligefrem plankegulve her, så jeg ville være lidt nervøs ved om hele gulvet forsvandt smiley

Kommentér på:
Fjerne tispletter på lakeret gulv?

Annonce