{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

TV 2 nyherne kl 12 hunde i thailand {{forumTopicSubject}}

Nogen der så tv2 nyhederne kl 12... så ud af øjebkrogen et indslag fra Thailand, noget med nytårsaften der var bure stablet ovenpå hinanden som containere og der var mange hunde i hvert bur, havde ikke lyd på tv´et så nåede ikke at høre hvad det drejede sig om...

Det så helt vildt forfærdeligt ud, nogen der kender historien ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TV 2 nyherne kl 12 hunde i thailand
  • #2   12. jan 2012 og hvad skete der så med den stakler nu... troede altså ikke de spiste hunde i Thailand....hvor var det et skrækkeligt syn

• #3   12. jan 2012 Det var grusomt at se alle de hunde - og store hunde - stablet ind i små bure smiley Hunde, hvor man bare kunne se resignationen.. Det gjorde dybt indtryk på mig .(

• #4   12. jan 2012 det gjorde det også på mig, derfor ville jeg gerne vide havd det handler om.... kunne heller ikke finde ud af om de alle var levende eller nogle var døde... og hvordan søren får de vand og mad... men det gør de jo nok desværre ikke : (

Prøvede at kigge på tv2 dk om der stod noget, det gjorde der ikke... der må da være en artikel et sted...

• #5   12. jan 2012 Jeg nåede ikke at få mere ud af det, end at de hunde var beregnet for de thailandske nytårsmiddage..

• #6   12. jan 2012 Har selv været i thailand, skønt skønt sted, men hold da op et syn..... vi var på weekend marked i og hunde , katte var stablet op i små små bure. Kravlergårde gik mega mange hvalpe samlet og den ene var yngre end den anden og langt fra 8 uger gammel, ingen vand for så tissed de jo rundt omkring, og der skal lige siges der er langt over 30 grader i de telte man gik rundt i. KAtte lå på maven og halsed.... ej jamen det var så forfærdeligt og se, kan stadig græde ved og tænke på alle de 1000 vis af stakkels dyr led....:-( prøv google weekend marked i Bangkok. Der sq gerne komme en masse frygteligt frygteligt....

• #7   12. jan 2012 for fanden hvor er det noget svineri.... kan slet ikke forstå de menneskers forhold til og opfattelse af dyr... hvor er det forfærdeligt... ordet, der beskriver hvor lavt det er at behandle andre følende væsener på den måde, det findes ikke.,..

• #8   12. jan 2012 Åh, de skulle til Kina? Jeg troede, de skulle ædes til det thailandske nytår - fjernsynet kværnede bare, så jeg så/hørte det ikke så nøje.

Grusomt:( Føj for fanden nogle mennesker!

• #9   12. jan 2012 Ok smiley Ja, jeg nåede at se billedet af hundene :(((

Kommentér på:
TV 2 nyherne kl 12 hunde i thailand

Annonce