1.378 visninger
|
Oprettet:
Må hunden godt bide? {{forumTopicSubject}}
Her den anden dag, så jeg en mand der var ude og gå tur med sin hund. Hunden som han gik med, så en hund over på den anden side af vejen. De 2 hunde ville selvfølgelig gerne snakke sammen, så de begyndte og trække lidt i snorene. Så ham manden med hunde, han slog bare hunden sådan virkelig hårdt
Blev helt ked af det da jeg så det, og det kunne man også se hundeejeren overfor gjorde. Det var altså ikke bare lidt sådan et lille dask. Han slog den virkelig hårdt
Så tænker jeg i en situation som den, om hunden godt må bide som forsvar, eller om den så bare skal aflives.
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Men slog han den der i fuld offentlighed, så slår han den nok også derhjemme og så kan man jo begyndte og spekulere i om lige det slag kunne være dråben, der fik bægeret til at løbe over.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Når det bliver bestemt at en hund skal aflives pga bid, har der jo været an anmeldelse til politiet først..........
En ejer der slår sin hund og derefter- måske- bliver bidt, anmelder næppe dette til politiet.
Hvis man ønsker at aflive sin egen hund, tager man jo bare til dyrlægen.
okt 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 5 Emner: 36 Svar: 239
maj 2011
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 35
jul 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 6 Emner: 162 Svar: 1.336
Men tror ikk liige en ejer melder sin ejen hund for at bide sig.. men han vil squ nok bare aflive den hvis den gjorde..
Men man kan så melde ham for at slå sin hund...
Må hunden godt bide?