{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Grrrrr.. {{forumTopicSubject}}

Nogle mennesker burde virkelig ikke ha`hund!!!!!!!!!

Jeg var ude at gå emd tøserne. Jeg havde besluttet at de skulle have lov at bade i bækken og plaske og hygge sig.

Lotus i flexiline og Kaido fri.

Da de har pjattet og svømmet lidt, kan jeg se at der kommer dame med en hund ca. 50 meter væk. Jeg kalder Kaido op og giver hende flexiline på. Lotus kommer op kort tid efter og begge linerne låses og tøserne sættes af ved mig. Jeg stiller mig HELT henne ved bækken, så i bredden har hun 8-10 meter at komme forbi mig på.

Den fremmede hund er løs og kommer så tæt på som 2 meter, tror jeg. Madammen har travlt med at ryge og tale i mobil.

Hunden stiller sig op foran tøserne og kigger dem direkte ind i øjnene, rejser børsterne på ryggen, løfter halen og brummer. Jeg beder damen tage sin hund i snor. Hun kigger ondt på mig, går hen og sætter snor på hunden (flexiline) og går videre alt imens hunden nærmer sig tøserne. NU er de fandeme trætte af den hund, så jeg har BARE 70 kilo jeg står og kæmper med og samtidig skal holde den fremmede hund væk.

Samtidig går der et par forbi og ser IKKE at hendes hund står og nedstirrer tøserne med rejst hale og brummen. De ser kun mine tøser blive tossede. Så de siger ½højt: "HOLD da op nogle vrede hunde".

Heldigvis er mobilsamtalen åbenbart forbi og smøgen færdig, for konen får da trukket sin hund med sig uden at værdige mig et blik.

Hvorfor kan folk ikke tage hensyn til hinanden??????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grrrrr..
Kommentér på:
Grrrrr..

Annonce