Syg hund ??? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Min kæreste og jeg har for ca. En uge siden fået en lille ny baby i familien. En lille blanding af en chihuahua og pomerian.
D. 8/1-12 bliver hun 4 måneder gammel.
Hund var rigtig bange den første dag vi havde hende hjemme, men ellers er hun faldet vildt hurtigt til og følger os overalt og er allerede begyndt at blive glade for os. Hun piber hvis vi går fra hende. Til morges kastede hun rigtig meget op. Hun drak vand bagefter- hvilket jeg har hørt skulle være et godt tegn. Efterfølgende har hun vare virket helt vildt sløv, og har ikke fuldt efter mig hvis jeg gik, og har bare virket lidt mærkelig. Hun har virkelig sovet i mange mange timer.. Ved godt hun også sagtens bare kan være træt, Men så da vi satte os i sofaen med dyne, kunne hun ikke finde ro, trods. Hun var så sløv og ikke rigtig havde åbne øjne. Så satte hun sig op og lod hovedet hænge med lukkede øjne. Det har jeg set før hos syge dyr, så begyndte at blive lidt nervøs. Hun er jo kun en lille baby, og ved hun sover meget, men ved ikke om det var var derfor? Ville bare høre om i synes vi skulle tage til dyrelægen eller om hun bare er træt?
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Når de er små skal der ikke så meget til...
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 209
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 21 Emner: 168 Svar: 1.198
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.290
man skal ikke tøve når en hvalp er syg..........
jul 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 38
Pyhaa...
Og tusind tak for hjælpen
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.290
Syg hund ???