Besøg af behandler :) Besøg af behandler :)
Ja i dag havde vi så besøg af en behandler fra Dch, hun var virkelig sød, og pigerne tog vældig godt imod hende da hun gav dem lækre små hapser af frikadelle nede i haven
vi sætter os op i stuen, og jeg fortæller om hele problematikken, og viser hende hvad jeg synes vi har af problemer, hvordan Luna reagere rent fysisk osv, og her bliver jeg virkelig glad, for min lille pige skal nok blive god har jeg fået at vide, jeg arbejder med hende hver dag, og træner med hende, og behandleren siger at jeg arbejder med de helt rigtige metoder og måder, det eneste der ville være godt, var at indføre line i haven når hun er løs samt at bruge klikker til min træning
og så fik jeg simpelthen så meget ros, mine pto store piger hviler simpelthen så meget i dem selv, og er to kærlige og velopdragne piger
hun siger at hun føler at jeg allerede nu har rigtig meget erfaring med mine egne piger, så jeg nok skal få rettet 100% op på Luna, men det vil nok tage et lille år før hun er helt sig selv igen, men at hun også føler at hun har været ude for noget ubehageligt med hænder .
Men gud hvor er jeg bare glad og lettet, og så blev jeg anbefalet at starte til træning men først når det bliver varmere, for ellers er hun sikker på at jeg ikke kan få luna til at arbejde ordentligt, pga kulden .
IHHH jeg er bare så glad, man har lige fået et rigtig rigtig dejligt skulderklap , så nu har jeg fået massere af mod på at fortsætte
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 21 Emner: 168 Svar: 1.198
Besøg af behandler :)