{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Usikker når der kommer gæster. {{forumTopicSubject}}

Hey smiley

Min kære tæve på halvandet år, har altid været meget usikker og bange når vi får gæster.. Da vi sjældent får gæster, men er efterhånden blevet bedre til at håndtere det.. Dog gøer og knurrer hun i 10-15 min endnu, af vores gæster..

Det har været meget værrer, men synes ikke rigtigt at hun kommer helt af med det..

Er det noget jeg kan gøre ? en hundeadfærds psykolig, sagde at gæsterne skulle ignorere hende, og det har de også gjort..

Men er der andet vi kan gøre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Usikker når der kommer gæster.
  • #1   29. dec 2011 jeg får ikke så tit gester heller , , men mine hunder forbinder gester med godbidder... jeg har næsten aldrig kage osv når jeg ikke ved det kommer nogen , men altid hundeguffer .

    så gestene får kaffe og en skål hundegpdbidder som de gir hundene ...

    har desverre ingen gode råd...



  • #2   29. dec 2011 Jeg ved det ikke.. det første hun foreslog, var at de skulle tilbyde hende godbidder, men ikke kigge på hende, mens de gav hende dem.. men det hjalp ikke..

  • #3   29. dec 2011 De ignorer hende også fuldstændig.. hvis jeg lukker hende væk, bryder hun ud :-S

    Ingen af vores gæster giver hende godbidder..
    Det mærkelige er, at efter 10-15 min, så er gæsterne hendes bedste venner, mener Akeela smiley

    Det er lidt træls hun er sådan.. heldigvis er vi nede på at hun "kun" gør det i 10-15 min..



  • #4   29. dec 2011 jeg ville også forsøge mig med godbidderne, altså at gæsterne smider dem til hende. Det må gerne være noget ekstra lækkert..f.eks hvis hun kan lide pølser så kan de kaste nogle pølser til hende, men stadig uden at se på hende og ellers bare lade som ingenting, dvs de kaster pølser eller lign når de kommer og fortsætter som ingenting er sket, hunden skal bare se hvor pølserne kommer fra.

  • #5   29. dec 2011 Nadja

    hvad med at starte med at øve med et par gæster, som udelukkende kommer i dit hjem for at træne med dig og vovsen, så hver gang hunden gør af gæsten, og du starter selvfølgelig med en gæst, så lukker du den ind i et andet rum, (uden kødben osv, og det skal være med lukket dør nu hvor hun jo bruder ud af børne lågen )når hun så er faldet til ro, så henter du hende og giver en godbid, og det gør du HVER gang hun gør, en du skal måske lære hende at det ikke kun er når hun gør af dine gæster, men i alle tilfælde, hver gang hun gør ryger hun på værelset.

    så lære hun lynhurtigt at det ikke er sjovt at være på værelset, men at alt det sjove er ude i stuen, og hun kan kun få det sjove hvis hun kan tie stille smiley


  • #6   29. dec 2011 Bed gæsterne ignorere hunden totalt, så skal du bare så løjer smiley

  • #7   29. dec 2011 Efterhånden kender hun alle vores venner, så dem gøer hun ikke af...
    Men det er mere når vi får gæster, som hun ikke lige kender eller kan huske..

    Hun bryder også ud gennem døre :-S og vi kan ikke låse dørenen...

    Nu som medløber : De ignorere hende fuldstændig.. og det har hjulpet meget.. Tiden hvor hun gøer er forkortet efter at de er begyndt at ignorere hende..


Kommentér på:
Usikker når der kommer gæster.

Annonce