3.283 visninger
|
Oprettet:
Red Cocker Rage / Syndrom... {{forumTopicSubject}}
Er der nogle der kender til dette?
Jeg har talt en del med min dyrlæge om det, men ville være dejligt at høre om der er andre med (røde) Cocker Spaniels der har oplevet det, eller befinder sig i det..?
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
jeg kender så heller ingen røde cockere...
mar 2009
Følger: 47 Følgere: 42 Hunde: 5 Emner: 84 Svar: 1.001
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 23 Svar: 88
Her står det beskrevet.. Men ville være dejligt at høre fra nogen der har oplevet det.. Hvornår det startede, hvordan, er det blevet bedre / kan det blive bedre osv.
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 6 Emner: 13 Svar: 231
Ikke sagt, at de ikke er søde, men de har en tendens til, at markere når man nu "trænger dem op i en krog". Hvilket man jo bliver nødt til, når man nu skal undersøge dyret. Dette sker ikke når så ofte ved de andre farver Cockere. Tværtimod er de sorte Cockere nærmere en stor undskyldning.
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 118
Han er evig glad og kun hvis han bliver bange brummer han men intet med alvor bag og så er det glemt 10 sek efter.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.390
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 23 Svar: 88
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 1.323
Vi har og har haft flere røde cocker spaniels i nærheden,
bla. en kastreret hanhund på fire år, som umiddelbart virker sød og omgængelig, alligevel ender det helt galt hver gang hundene har hilst, så det er vi holdt helt op med.
En tæve på tre år, som bed mennesker nærmest umotiveret, det endte med aflivning.
En kastreret hanhund på tre, som sammen med en shæfer åd postbuddet.
Samt et par steder ungerne bare IKKE skal ind og rasle.
Jeg ved ikke hvad det skyldes, men jeg har tit undret mig over, særligt den røde variant af racen, virker til at være mere fremme i skoene.
Jeg kender absolut intet til racen, men har tænkt om det måske var en
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 1.323
Jeg havde tænkt om det måske er en gren af racen, som bliver avlet til at andet formål, fks. jagt?
Som det er tilfældet ved en race som labrador, eller boxer.
jul 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 6 Emner: 162 Svar: 1.336
herka n vi gøre alt med vores hund og det samme kan min datter på lige over 1 år.. hun kan tage legetøh ud af munden på hende og hendes griseøre.. plus hive hende lidt i ørnene og sådan...
Plus vi intet problem har med hende omkring andre hunde.. hun er sååh sød og kærlig
Red Cocker Rage / Syndrom...