{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Udenlanske svindlere... Så kan de lære det! {{forumTopicSubject}}

Ja,dem er der jo ret mange af. Især på gul og gratis.
Er tit derinde og se på hunde,ikke fordi jeg skal have flere,men bare for sjov,I ved.
Ham annoncøreren jeg har fundet,har både modehunde,hest og papegøjer..gratis eller til små penge.... ja,right... De har jo intet af det de annoncere med,så nu har jeg sørme (skal virkelig moderere mit sporg) sendt en mail til ham,hva dælen han havde gang i osv...Så kan han f..... google translate den besked,kan han!
Må se om der bliver svaret på dansk eller man får en besked med man skal ringe dem op på et alenlangt telefon nummer... Og det nummer er garanteret fra Afrika.... (Prøver at lade være med at komme med for mange bandeord,mens jeg skriver mit indlæg)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udenlanske svindlere... Så kan de lære det!
  • #1   21. dec 2011 Hehe. ham er jeg også tit støt på. Jeg skiver bare for sjovt til ham at jeg kommer og henter hunden sammen dag for den pris der står. Men har aldrig hørt fra personen. Men man kan hurtigt se at annoncen ikke er rigtigt. Især på billederne. Og sproget. ( stave fejl ) som du selv skiver.

• #2   21. dec 2011 jep....der er en der der har skrevet det er fup og svindel på alle hans annoncer.... og alligevel svarer han tilbage på dansk:" hvis du er interessret skal du kaontakte mig på mail."..... Ville han ikke have svaret hvis han ved hvad det betyder... Sådan en klaphat... uh,bliver så gal!

• #3   21. dec 2011 skrev selv på en andens udenlandsk annonce at det var fup... fik svar tilbage : Tak for dit svar. Kontakt mig på mail hvid du vil vide mere om de dejlige bulldog hvalpe.... Hallo, Flandhart. Jo tegn på du ikke fatter en hujende fis dansk!

• #4   21. dec 2011 Jeg anmeldte en igår ved ikke om det var svindel men der var en abe unge til salg som var blevet taget tidligt fra moren. Det var en marekat som er ulovlig at holde som kæledyr smiley Meget trist!

• #5   22. dec 2011 På Dba florerer der flere, og nogle af dem har været der i 2 år og de bliver bare ved med dem, DBA support sletter dem,men så laver de bare en ny bruger med en ny e-mail, de er ved at været trætte af at jeg skriver i deres annoncer og kan se at der er andre der har fået øje på disse annoncer .

Kommentér på:
Udenlanske svindlere... Så kan de lære det!

Annonce