626 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

hudproblemer.. hudproblemer..

hejsa, som tidligere skrevet her inde, er avl på mine piger aflst pga. hud problemer.

dyrlægen lignede et stort spørgsmålstegn, efter hun havde lavet microskob halløj, der var ingenting overhovedet.

men de taber pelsen, og huden bliver lidt tykkere og irreteret, sådan nogle pletter fordelt på hele deres krop.

den ene er de ca. 5x5cm, og på den anden er de ca. 1x1cm.

dyrlægen sagde det måske kunne være loppe allergi, men de har fået stronghold efterfølgende, og vasket med medicin shampoo fra dyrlægen af.

det hele var på recept, så effektive ting, men ingen bedring.

håber der nogen der kan hjælpe.

og har som sagt været hos: vestjyske dyrlæger i nørre nebel. uden svar..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hudproblemer..
  • #1   18. dec 2011 Allergi, er der taget blodprøver?

• #2   18. dec 2011 ??? nej, det snakkede hun slet ikke noget om.??

ihh, så bliver man lidt irretabel, over sin gamle dyrlæge..

• #3   18. dec 2011 det kan meget vel være allergi overfor husstøv mider, kig evt. mit album med Blondi's sygdom..

• #4   18. dec 2011 Nej det er typisk. Hvad fodre du med?

• #5   18. dec 2011 fromm gold large breed puppy. så det er ikke der den er gal.

kigger lige anya.

• #6   18. dec 2011 Jo det kan godt være foderet de reagere på, der er både ris og havre i.

• #7   18. dec 2011 anya - det kunne godt ligne lidt, der kommer dog ikke sår på pigernes, og huden hæver lidt, og bliver sådan tykkere i det, og efter ca.3 uger, er der sådan lidt mørkere end normalt skæl i det, så kommer jeg dem i bad, og så ligner det altid at det er ved at blive bedre, og så 14 dage efter badet, faldet der endnu mere pels af igen, så det bliver større og større på en ene.

men på den anden hund, bliver de kun meget langsomt større, og skæller ikke på samme måde.

troede det var en thuja i den gamle have, men fik den fjernet, og ingen bedring, og så tog jeg til dyrlægen, som ikke kunne finde noget som helst. men hun sagde jo self. heller ikke noget om blodprøver.

så tror jeg prøver den nye dyrlæge asap, har kun hørt rigtige gode ting om dem. kunne være det hjalp..

• #8   18. dec 2011 okay.
    undersøgte dyrlægen dem for svampe infektion?

• #9   18. dec 2011 hmm.. har kørt sportsman, og så skiftede jeg til fromm gold, da jeg syns tallene så bedre ud.

??? de praler da med at det er multi allergi foder???

er chokeret, over så meget plat man kan køre på tingene så længe det ikke er mennesker det går ud over, men dyr, fuck det, det er jo lige meget..

kan sgu ikke have at man lyver over for ejerne, for at tjene penge..

• #10   18. dec 2011 anya - igen nej. hun lavede et skrab med en skalpel 2 af de værst angrebede steder, og lagde under microskop, men fandt slet ingenting sagde hun..

• #11   18. dec 2011 (link fjernet)

• #12   18. dec 2011 hm.. jeg håber da at den nye dyrlæge kan hjælpe jer.. smiley

• #14   18. dec 2011 mange tak christina.

ja, anya, håber jer også, at de har bedre styr på tingene.

fordi ud fra had jeg kan læse, har min gamle dyrlæge kun gjort 1 ud af 5-6 mulige for at kurrere mine piger..

tsk tsk..

• #15   18. dec 2011 omg. krumme, det var langt væk.. men tjekker det lige..

• #17   18. dec 2011 bor lidt uden for kalundborg.

ja, men hører dem lige i gørlev, som jeg er blevet anbefalet, om de har en der ved noget om det, ellers må vi ud på en køretur, til lyngby, skal alligevel i ikea snart, så slår vi sgu 2 fluer med et smæk, det er jo lige ved siden af.

• #19   18. dec 2011 ja, men hvis de siger de vil prøve det, og så prøve det. så siger jeg nej tak. og ringer til en af de to førnævnte.

de har lidt nok, under den inkompetente dylæge i nørre nebel, er godt nok skuffet, over hende vi var hos den dag.

men det var heller ikke den samme som vi plejede.

og det er værst ved "min" tæve, og hun kunne jo sikkert have været kurreret nu, eller ihvertfald under den rigtige behandling.
    det kan jeg godt blive lidt ked af.

• #21   18. dec 2011 ja, okay. for dårligt de ikke bliver undervist i det.

man skal jo på uni, og alt muligt for at blive dyrlæge.
    troede alle drlæger, blev undervist i alt.

men hvis hun ikke har vidst bedre er det jo ikke hendes skyld, men irreterende, kostede mig 2800kr. og tog ca. 10-12min.

• #23   18. dec 2011 ja, okay, sådan har jeg ikke tænkt over det.

det er bare mig, fordi at man betaler så meet for det, regner jeg også med at man kan sit kram..

men ja, du har ret. så må vi til lngby.

• #25   18. dec 2011 Det kunne godt være skab. Mider kan ikke altid ses under mikroskop. En blodprøve kan bekræfte eller afkræfte.

• #26   18. dec 2011 nicolai & malene - det garanterede hun mig at det ikke var, fordi at hun ikke kunne se noget.??

og de har fokus på tæger/flåter og ræveskab der oppe, der var sådan nogle foldere da vi var der oppe.??

Kommentér på:
hudproblemer..

Annonce