Thor Nyser hele tiden? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen her inde på hundegalleri jeg ved godt ingen af jer er dyrlæger eller noget men ville høre om i har oplevet det med jeres hund / hunde mit spørgsmål er
Jeg har Thor på 3 år snart 4 her til første Januar, han går og nyser hele tiden det har stået på godt og vel 2 - 3 måneder snart, dyrlægen ved ikke hvad det er, selv dyrehospitaletet ved heller ikke hvad det er, så derfor ville jeg spørge jer mennesker her inde om i måske har vået svar på hvad det kan være hvis i har oplevet det samme hos jeres hunde. Han er fuldkommen rask han fejler intet og har aldrig fejlet noget i de snart 4 år jeg har haft ham. Så ville lige høre hvad jeg muligvis kan gøre hvis der er nogen der har prøvet det samme.
Rigtigt glædelig jul samt et godt nytår til både jer og jeres hunde
på forhond tak
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
fandt den her tråd, kan være det hjælper
http://www.spoergdyrlaegen.dk/component/option,com_kunena/Itemid,32/catid,8/func,view/id,47/
her er også en
håber det hjalp dig lidt på vej.
apr 2008
Følger: 35 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 265
Altså han nyser faktisk hele tiden pånær når han sover ellers så nyser han bare hele tiden, han kan feks. nyse i 1 min u afbrudt han nyser heller ikke blod ud eller noget som helst, det kun snot / vand der kommer når han nyser
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
apr 2008
Følger: 35 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 265
Thor Nyser hele tiden?