{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Neutraliseret tæve ligger op til paring!! {{forumTopicSubject}}

Hjælp, vi har fået ny hund i huset, hanhund snart 8 måneder gammel, han prøver at parre sig med min fars anden hun, hun er dog neutraliseret, men hun ligger selv op til parring, står og stritter med bagpartiet og vifter med halen fra side til side. Er det normalt at en neutraliseret tæve ligger op til parring?
Vi er meget forvirret da vi ikk mener hun burde gøre det, men vi er ikk helt klar over det.
Er der nogen der kan hjælpe???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Neutraliseret tæve ligger op til paring!!
  • #1   17. dec 2011 bare fordi man neutralisere en hund fjerner man jo ikke lysten/driften smiley

• #2   17. dec 2011 Nej det ved jeg godt, var også det vi tænkte. Men var bare om det er normalt at de gør det.

• #3   17. dec 2011 Tjaa.. Altså uanset hvad sker der jo ikke noget ved det smiley

• #4   17. dec 2011 I skal pille ham ned hvis han hopper på hende, for en hanhund kan faktisk godt tvinge sig ind, og det er ikke specielt sjovt for en tæve der ikke erklar til parring (hn viser det måske men hendes skede er ikke klar til der kan trænge noget ind) og det vil være meget smertefuldt.

• #5   17. dec 2011 ODDS - uh ja.. Den havde jeg ikke lige tænkt på smiley

• #6   17. dec 2011 Vi siger også nej hver gang. Vi er desværre lidt i tvivl om det nu er gjort ordentligt, for hun er meget hævet i bag, men hun har dog aldrig blødt siden hun blev opereret, men siden da er hun hævet meget op, og har været stor siden da, dyrlægen sagde godt nok ikk noget til det da hun var inde og blive vaccineret. Men fortalte dog at hvis bare en enkel celle blev tabt under operationen så var det nok.

• #7   18. dec 2011 Vi vil også have hende undersøgt her i det nye år, for jeg vil jo også mene at hun ikke burde ligge op til det når hun er steriliseret, og det er sjovt for han har ikke været interesseret i min hund selvom hun lige har været i løbetid, om det så er pga størrelses forskellen det ved jeg ikk, min hund vejer 22 kg mere end hvad han gør så kan måske være derfor. Hun tillader så heller ikk at han hopper på hende, hun tror det er leg nogle gange, men står alligevel som en tæve plejer og gøre når de skal til at blive parret.
    De er aldrig alene for tiden, der er altid en hjemme da jeg går hjemme for tiden og min far er pensionist så vi har altid et øje på dem.

Kommentér på:
Neutraliseret tæve ligger op til paring!!

Annonce