{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang labrador
  • #1   17. dec 2011 jamen hvis du giver den det den skal have på en dag, og ikke mere, så kan du jo sagtens have den stående fremme.

Hunde er forskellige, nogle labber kan sagtens lade maden værre, men langt de fleste er temmelig madglade smiley

• #3   17. dec 2011 Labrador kan sagtens have mad stående. Vi har nu vores nummer to der har lært det.

• #4   17. dec 2011 Jeg forstår ikke hvorfor man ønsker at maden skal stå fremme... hvordan kan man så styre madforbruget?
    Her bliver maden målt af i portioner - der fodres to gange om dagen - har hunden ikke rørt sin mad inden for 20 min tages maden væk igen også må hunden vente til næste måltid - maden gives aldrig i skål men altid via diverse søgeløsninger for mental stimulering.

Jeg opnår herved en hund hvor jeg 100 procent kan styre vægten - samt en hund som spiser som naturen ville give mad og jeg har aldrig problemer i forbindelse med træning med at skaffe motivation for hunden.

• #5   17. dec 2011 har endnu ikke mødt en labrador der kan have mad stående fremme.. men tror på at de kan lade sig gøre smiley dog kun hvis din hund selv vælger det.. tror ikke at du kan lære en meget madglad lab ikke at spise maden.. det har endnu været umuligt for os smiley

• #6   17. dec 2011 vi har madene stående frem til ham vi har nu, så hvis han bliver sulten kl 12 om natten kan spise der.... hvilket sker ret ofte smiley Og nogle dage spiser han næsten ikke.. Så kom frem til ved at maden står fremme hele tiden., kan han selv spise når han føler sig sulten.. Ved ikke om det er rigtigt eller forkert men det virker for os..

Takker for svarende, mand og jeg havde nemlig set på en brun labrador som vi tænkte skulle være vores næste hund

• #7   17. dec 2011 Heidi med muttedrengen
    hvorfor tror du det er anderledes at styre madforbrug og vægt hvis du har det stående fremme som giver det på faste tidspunkter, begge dele skal der måles af?
    her i huset har mine hver deres madskål og deres mad bliver fyld i om morgen og så kan de spise af det når de har lyst, de får hver deres slags og de spiser aldrig af hinandens skåle, har kamera der optager hele huset så jeg ved hvad de laver.
    de skal dog dele deres vandskål

• #8   17. dec 2011 Min lab pige som blev 13 år havde altid sin hundemad stående fremme og hun småspiste hele dagen, men menneskemad det kunne ikke stå i fred. Men de er vel lige så forskellige som vi mennesker.

• #9   17. dec 2011 <noglre hunde kan, andre ikke. Det afhænger ikke kun af race. - Men ja, labber er da som hovedregel madglade, men der er da undtagelser:-)

Min ville ALDRIG kunne have mad stående fremme - hun ville æde til hun brækkede sig - hver gang!

• #10   18. dec 2011 Mine 2 store lab mixes får deres mad 2 gange om dagen morgen og aften. De får det for det meste i hundegården men er det dårligt vejr får de det indendørs. De spiser ikke altid det hele på en gang.
    Men til gengæld,hvis de får rester,er det væk på 3 sekunder! Gg
    De er ikke mad aggresive nogen af dem,selv min chihuahua og mine 2 katte kan spise med af samme skål

Kommentér på:
Spørgsmål ang labrador

Annonce