975 visninger
|
Oprettet:
Spørgsmål ang labrador {{forumTopicSubject}}
Syntes jeg har hørt eller læst et en labrador ikke kan have mad stående fremme hele tiden, da den ikke stopper får skålen er tom. Passer det eller kan man lære den andet??
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Hunde er forskellige, nogle labber kan sagtens lade maden værre, men langt de fleste er temmelig madglade
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 19
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
Her bliver maden målt af i portioner - der fodres to gange om dagen - har hunden ikke rørt sin mad inden for 20 min tages maden væk igen også må hunden vente til næste måltid - maden gives aldrig i skål men altid via diverse søgeløsninger for mental stimulering.
Jeg opnår herved en hund hvor jeg 100 procent kan styre vægten - samt en hund som spiser som naturen ville give mad og jeg har aldrig problemer i forbindelse med træning med at skaffe motivation for hunden.
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 80
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 60 Svar: 232
Takker for svarende, mand og jeg havde nemlig set på en brun labrador som vi tænkte skulle være vores næste hund
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 360 Svar: 1.383
hvorfor tror du det er anderledes at styre madforbrug og vægt hvis du har det stående fremme som giver det på faste tidspunkter, begge dele skal der måles af?
her i huset har mine hver deres madskål og deres mad bliver fyld i om morgen og så kan de spise af det når de har lyst, de får hver deres slags og de spiser aldrig af hinandens skåle, har kamera der optager hele huset så jeg ved hvad de laver.
de skal dog dele deres vandskål
okt 2007
Følger: 44 Følgere: 42 Hunde: 4 Emner: 44 Svar: 258
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
Min ville ALDRIG kunne have mad stående fremme - hun ville æde til hun brækkede sig - hver gang!
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 534
Men til gengæld,hvis de får rester,er det væk på 3 sekunder! Gg
De er ikke mad aggresive nogen af dem,selv min chihuahua og mine 2 katte kan spise med af samme skål
Spørgsmål ang labrador