{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besøge hvalpens mor..
  • #1   12. dec 2011 Jeg tror ikke det er for tidligt. Hvalpen vil sikkert suynes det er herligt men du er jo dens faste holdepunkt nu smiley

• #2   12. dec 2011 Hvis hun er faldet godt til hos jer, kan i sagtens møde mor og søskende igen allerede der.

• #3   12. dec 2011 hvis tævens ejer også synes det er en god ide, så kan i sagtens

jeg har før haft besøg af hvalpe efter en månedes tid og de bliver helt fjollede og hilser på og de voksne hunde siger goddag og fortsætter opdragelsen hvor de slap

når så de nye hvalpe ejere gør klar til at tage hjem, så er hvalpen mere end villig til at tage med

• #4   12. dec 2011 Ah, det er vi glade for at høre - hun er kommet fra sådan et dejligt og roligt hjem og hun er faldet til hos os, hun render os helst lige i hælene over alt smiley

• #5   13. dec 2011 Det tror jeg roligt at du kan gære. Jeg kan huske da Charlie var omkring 12-14 uger. Da var vi også på besøg i hans "barndomshjem". Og nøj hvor ham og hans mor bare HYGGEDE. De tullede lige så stille rundt og hyggede med en gammel sok. Så smed de sig i skyggen og nussede hinanden ører. SÅ hyggeligt at se på. Og der var ikke problemer med at han blev "ked af det" da vi skulle hjem igen.

• #6   13. dec 2011 da jowina var helt lille (hun var den første hund hos os og jo derfor alene-hund) var hun lidt usikker på andre hunde når vi mødte dem....efter at vi havde besøgt opdrætter igen og gået en tur sammen, forsvandt den usikkerhed lidt og hun blev mere modig, når hun mødte andre hunde

Kommentér på:
Besøge hvalpens mor..

Annonce