Fordeling af loppemiddel. Fordeling af loppemiddel.
Hejsa.
Vores kære Dolf har lidt i lopper i flere måneder nu, vi har indtil nu behandlet med Frontline Combo Vet og spray, og udover det har vi kæmmet og rengjort hus. Men de forsvinder ikke..
Så læste jeg for nyligt på nettet at Frontline stortset ikke virker mere, hvertfald hos de fleste.
Så nu har jeg bestilt noget Advantage som jeg har læst skulle være skii' godt.
Vi har altid kun dryppet ham i nakken, men er det bedre at han får ½ dosis i nakken og ½ dosis ved haleroden f.eks.? Det er primært i lysken/skridtet og armhulerne de små svin sidder.
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 759
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Min harfået advantage, alt er vasker og der er sprøjtet med sådan noget som sku slå de klamme kræ ihjel og nu er vi loppefri. Men fra nu af forebygger vi, jeg skal ALDRIG(så vidt muligt) have lopper igen!
maj 2008
Følger: 16 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 162
Læs denne tråd :-).. Jeg oprettede den, da jeg heller ikke kunne komme af med lopperne..
Jeg bruger nu stronghold, på recept fra dyrlægen, og program vet, samt hele huset er vasket og sprøjtet med trinol.. Ingen af dyrene har lopper nu
apr 2008
Følger: 2 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 65
Har kigget på det hersens Bio Trinol, men det koster 200kr for en flaske der rækker 35m2 det løber hurtigt op!
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Men altså, DKK tavlesnob har også fat i det rigtige, sådan kan de også udryddes, men det tager laaaang tid!
Fordeling af loppemiddel.