Øv øv og atter ØV!!!!! {{forumTopicSubject}}
I dag sker det......
Så går den tunge gang til dyrlægen med Nanoq. Idag klokken 9.15 skal vi være hos dyrlægen. Er godt nok ikke meget værd lige nu og har ikke sovet det meste af natten. Bliver ved med at spørge os selv om det nu er den rigtige beslutning, selvom vi jo i bud og grund godt ved at det er bedst for ham, men for pokker hvor er det svært!!!! Vi har nu snakket med 5 forskellige adfærdsterapeuter, der alle mener det er det bedste. Dette skriver vi ikke for at retfærdiggøre det vi gør, men blot en oplysning til dem, der mente at en adfærdsterapeut, ville kunne rette op på ham. Vi HAR forsøgt alt hvad vi kunne. Og til alle jer der mente at Kisser, sikkert kunne gøre noget, så ved vi hun har samme mening som os.
Tak til alle jer der har støttet os i denne svære tid. At aflive en hund er som at tage afsked med et familie medlem. Også selvom vi kun har haft ham i kort tid. Det er måske også på sin plads at komme med en lille undslyldning til alle dem, vi måske fik "svinet". Håber i forstår, når vi nu skriver at vi ii denne beslutning har været meget i tvivl og at det ikke er fordi vi er nogle sure bæster, men fordi vi har været dybt frustreret.... Beklager.......
Ved egentlig ikke om dette indlæg skulle ligge her, men er også ligeglad, for havde lige noget jeg skulle af med!!!
<b>Jannick</b>
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Nej det er ikke sjovt at skulle træffe en sådan beslutning
Og man leder nok altid efter en lille "udvej" selvom man godt ved hvad der er det bedste *S*
Føler med jer.
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
jun 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 42
Det er aldrig nemt at tage sådan en svær beslutning og jeg føler virkelig med jer. i har gjort rigtig meget for at hjælpe nanoq, så i har jo ikke bare lænet jer tilnage og opgivet.
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
Ja, det er sgu hårdt - rigtig øv.
Knuz og tanker herfra.......
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 50 Hunde: 7 Emner: 63 Svar: 1.467
i har talt med 5 adfærdsdimser, har nogen af dem oplevet hunden.
jeg tilbød at hjælpe nan, og fik nej pga jeg har flere hunde. tror nok jeg ville have haft mere respekt for et nej, hvis der var blevet spurgt om hvilken behandling jeg ville have givet ham. og hvilke forhold jeg kunne give ham. jeg holder stadig på at han kan hjælpes, han er 6 mdr. han er jo en baby endnu.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.808
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 180
Knuser fra os.....
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 186
Vi har lige fået nanoq aflivet, så forstå mig ret, men er ikke den fedeste læsning at komme hjem til!!!!!
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 186
Fordi han for det første er døv (ikke grunden til det) og for det andet pgs sit handicap, som de tidligere ejere opdagede for en månede siden,blev han så aggressiv. Han bed ud efter os begge, vores anden hund. Og når man gik tur med ham, kunne man være sikker på at han farede i flæsket på andre hunde uden nogen grund. Vi har skrevet et par tråde herom... de er vist ikke slettet, så du kan nok godt finde dem... Men det er hårdt og vi stod begge og tudbrølede hos dr dyr. Men vi har gjort alt hvad vi kan...
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 137 Svar: 2.558
Så venlige og trøstende tanker fra os!
Øv øv og atter ØV!!!!!