3 timers video. 3 timers video.
Hej , har nu optaget 3 timers video af han skulle være alene ... Der er små piberi ind imellem ( har spolet lidt i den ) ... Kan jeg forvente han vokser fra den sidste del af små piberi. Tror måske han piver når han vågner fra en lille lur evt..
Spørgsmålet lyder på : det sidste små piveri stopper vel jo ældre han bliver? Det er ikke piben konstant som da vi trænede... Sys det var godt nok klaret :-)' & tror det sidste meget lidt forsvinder med alderen. Hvad tror i?
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.621
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.342
Mischa er knap to år og pivser lidt når kæresten går, selvom jeg er hjemme. Så får hun en godbid og så er hun glad igen. De vil aller helst have flokken samlet. Loke han er 3 år, og total kold. Han viser ikke med piveri at han savner os , han spiser kun når vi alle sammen er hjemme. så han sultestrejker .
ludo er ligeglad, bare han har mischa ved sin side. ludo er 5 måneder gammel.
- vil tro, og håbe det noget de vokser fra. Men man kan jo også godt forstå de er lidt sølle når floklederen går
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 148 Svar: 1.041
- Håber da du får ret, med det sidste også forsvinder, dur ikke han bliver voksen og begynder at direkte hyle efter mig hverfald
Silje - DEJLIGT , håber det samme sker her. han piver lige kort når jeg går, og så lidt piveri indimellem.
3 timers video.