392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

3 timers video. 3 timers video.

Hej , har nu optaget 3 timers video af han skulle være alene ... Der er små piberi ind imellem ( har spolet lidt i den ) ... Kan jeg forvente han vokser fra den sidste del af små piberi. Tror måske han piver når han vågner fra en lille lur evt..
Spørgsmålet lyder på : det sidste små piveri stopper vel jo ældre han bliver? Det er ikke piben konstant som da vi trænede... Sys det var godt nok klaret :-)' & tror det sidste meget lidt forsvinder med alderen. Hvad tror i?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 timers video.
  • #1   9. dec 2011 Der var også småpiberi med Silje, men det varede ikke mere end 5 min. Hun er vokset fra det nu. Hun er 7½ måned. smiley

• #2   9. dec 2011 det var da en god ide med at video optage smiley Er det bare sådan lige så stille piv ? så kunne jeg forestille mig han fortalte han var ked af det. og savnede dig.
    Mischa er knap to år og pivser lidt når kæresten går, selvom jeg er hjemme. Så får hun en godbid og så er hun glad igen. De vil aller helst have flokken samlet. Loke han er 3 år, og total kold. Han viser ikke med piveri at han savner os , han spiser kun når vi alle sammen er hjemme. så han sultestrejker . smiley man kan sagtens lokke mad i ham , meeeeeen ikke deres foder.
    ludo er ligeglad, bare han har mischa ved sin side. ludo er 5 måneder gammel.

- vil tro, og håbe det noget de vokser fra. Men man kan jo også godt forstå de er lidt sølle når floklederen går smiley

• #3   9. dec 2011 Ann - Ja altså lige når jeg går, spiser han lidt lækkert så jeg kan nå at gå ud af døren.... Og så piver han lidt når han er færdig.. og så er der stille i godt stykke tid, så kommer der små piv igen.. hørte dog et højt piv et godt stykke inde i vidoen og kunne høre han skrabte på døren... Men udover der er det meget stille piv.... fin kæmmer vidoen iaften....

- Håber da du får ret, med det sidste også forsvinder, dur ikke han bliver voksen og begynder at direkte hyle efter mig hverfald smiley ...

Silje - DEJLIGT , håber det samme sker her. han piver lige kort når jeg går, og så lidt piveri indimellem.

Kommentér på:
3 timers video.

Annonce