{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

TB R
TB R
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 2

Sygeforsikring {{forumTopicSubject}}

Vi har kun almidelig ansvars forsikring på vores hund. Men overvejer meget at tegne sygeforsikring der dækker de større dyrlægeregninger.
Så vil jeg lige høre, hvem har i som selvskab, og hvad giver i årligt? Og hvad dækker forsikringen, evt er der selvrisiko, og på hvor meget??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygeforsikring
  • #3   7. dec 2011 Mener vi gi´r ca 700 om året for ansvar, og der er hundetræning med...

• #4   7. dec 2011 jeg har hos alm. brand, det er lige over de 1500 pr. hund incl. ansvar. de har kun 300 i selvrisiko. jeg fik en brochure udleveret da jeg var hos dyrlægen sidst og der var de billigst hvis man sammenlignede det hele.. så der har vi vores sygeforsikret smiley

• #5   7. dec 2011 Isabella N jeg kunne forestille mig at den forsikring du skal have til hvalpen du går til træning med er den "udvidet ansvarsforsikring", da den almindelige ikke nødvendigvis dækker de skader hunden kan komme til at lave til træning/udstilling. MENER at det er sådan det forholder sig uden at jeg lige hat været papirene igennem.
    Jeg har ved Alm. Brand og giver omtrent det samme som "lillefisen".

• #6   7. dec 2011 Jeg har Dyrekassen og har kun syge og alm lovpligtig og den var også nok da vi trænede. Koster 1800 kr ca om året for begge dele.

• #7   7. dec 2011 jeg har alm brand. Og den ekstra forsikring skal du have ved alle selskaber hvis du træner eller udstiller din hund.
    Har en selvrisiko på 300 og den koster lidt over 1500 årligt + den så dækker hele hundens liv.
    Syntes den dækker de mest vigtige ting smiley

• #8   7. dec 2011 Jeg har også alm. brand og giver det samme, som de andre.
    Men jeg vil gerne vide, hvor mange hunde I har. Der er nemlig mængderabat, hvis man har over 3 hunde. Og jeg har 3 og skal give lidt over 1500 pr. hund. Så jeg skal lige høre om jeg kan spare noget mere. :o)
    Du skal have en udvidet ansvar, hvis du træner eller udstiller din hund, det er lovpligtigt. Og have en sygeforsikring er meget meget klogt i tilfælde af sygdom. Min ene hund har tjent sine penge hjem på sine snart 8 år med bare 2 sygdomme.
    Det er vist kun dyrekassen som har udvidet ansvar inkluderet i deres mindstepris. Til gengæld er de noget dyrere end alm. brand.

• #9   7. dec 2011 Vi har hundene forsikret hos Agria. Vi har diverse tillægsdækninger oveni alm syge- og ansvarsforsikring. Vi betaler 1600 kr pr hund pr år.

Kommentér på:
Sygeforsikring

Annonce