{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Sygeforsikring med lav selvrisiko {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Er der nogle som kender til et forsikrings selskab hvor selvrisikoen er lav på en sygeforsikring? Har lige været til dyrlægen og betale 1200 for en øregangsbetændelse.Men da min selvrisiko er på 1043 har jeg ikke nogen gavn af den da de ikke gir tilskud til det medicin man får med hjem og jeg så "kun" har en dyrlæge regning på ca 800. Man skal helst kunne tegne forsikring uden at rykke de andre med over da jeg egentlig er udmærket tilfreds med dem.Håber i kan forstå hvad jeg mener smiley Ps det er så ikke første gang jeg står med en regning og faktisk ikke kan gøre brug af min forsikring.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygeforsikring med lav selvrisiko
  • #1   6. dec 2011 Uden at have lavet de store undersøgelser, så mener jeg at have læst et sted at Alm. Brands selvrisiko er lige over 400 kr. Jeg har selv Dyrekassen og der er den ca. 600 kr.

• #2   6. dec 2011 Prøv at kigge på Alm. Brand. Selvrisikoen der er 300,-

• #4   6. dec 2011 Mener min selvrisiko er ca. 600 og de dækker 80%

• #5   6. dec 2011 Hos Alm Brand er selvrisikoen 300 kr og så dækker de 80% af det resterende beløb

• #6   6. dec 2011 savner min danske forsikring - herovre er selvriskoen 1900 + 25% - så der skal virkelig en regning til før det kan betale sig at sende noget ind

• #7   6. dec 2011 Har lige været inde på deres hjemmeside.Man skal ringe for info når det er en sygeforsikring. Kan bare ikke forstå at de skriver at de dækker op til 80% med 300 kr i selvrisiko.Gir det nogen mening eller er det bare mig.Hvis nu f.eks regningen lyder på 4000 kan det da aldrig kun blive 300 i selvrisiko hvis de kun dækker 80%.Ergo skal man så vel selv betale de resterende 20% Eller????

• #8   6. dec 2011 Hehe så ikke alle de nye svar:-)

• #9   6. dec 2011 Ulla M hvor har du forsikring henne?

• #10   6. dec 2011 Jo - du betaler 300 for hver skade du har - og er regningen på 4000 så betaler forsikringen 3200 - og du betaler resten op til de 4000+300 i selvrisko

• #11   6. dec 2011 Ja det tænkte jeg ski nok:-) Syntes at det var sådan en god ide med en sygeforsikring da vi skulle ha vufferen og det er det selvfølgelig også hvis man 7 9 13 ligepludselig står med en alvorlig sygdom eller et uheld.Men en gang øreproblener eller dårlig mave eller ligende så er den da ik meget værd. Man føler sig sku lidt snydt.

• #13   7. dec 2011 Alm. Brand har en selvrisiko på 300 kr. hvilket betyder at ved de fleste konsulationer hos dyrlægen på 500/600 kr får man refusion..

Man får ikke refusion på medicin & foder..

Vi har Alm. Brand og kan kun anbefale dem.

• #15   7. dec 2011 Det er selvfølgelig rigtigt:) tror også bare jeg beholder den forsikring jeg har. vi betaler bare og er glade for at vores vuffer trods alt er sikret hvis der 7 9 13 skulle opstå mere alvorlig sygdom. tak for alle jeres svar.

• #16   7. dec 2011 Trods billig forsikring/selvrisiko, skal man også se på hvad de dækker hvis det er dyre operationer osv.. de er jo begyndt meget på at have visse restrektioner indenfor forskellige racer... det racerne er mest desponible for - dækkes højst sandsynlig ikke...er selv at skifte da jeg synes min er MEGET dyr, jeg har agria dyreforsikring, men de dækker så også de operationer der omhandler bla ledproblemer som dogue de bordeaux nu engang desværre er disponible for.

Kommentér på:
Sygeforsikring med lav selvrisiko

Annonce