{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

alle ved bedst??? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan 'godt' li alle de meninger alle andre har om hvad der er bedst for alle andres hunde... Hvorfor er det lige at når man skriver en tråd herinde, så skal man straks rakkes ned og får at vide man er en dårlig og uansvarlig hundeejer. Hvordan kan folk der ikke kender mig vide hvad der er bedst for min hund?? Jeg spørger bare. I ved sq da ikke hvordan hverdagen foregår herhjemme. I er meget hurtige til at dømme andre, fordi de ikke lige har samme mening som her selv. Jeg generelisere ikke, men mener blot at folk måske skulle tænke sig om en ekstra gang før de kalder folk uansvarlige hundeejere. Vores tidligere tråd om nanoq og hans aflivning, der kunne man også godt læse mellem linierne at der var da fordi Jannick og jeg ikke havde gjort nok for den stakkels hund vi kun har haft i 1 md. Vi fik råd om at søge adfærdsterapeuter, det fulgte vi, vi snakkede ovenikøbet med f af slagsen, men alligevel er det ikke nok for jer herinde, Skal man virkeligt ringe til alle terapeuter indtil bare en af dem siger jow ham kan vi da godt redde. Vi har gjort alt hvsd vi kunne for at han ikke skal aflives og ja vi sagde nej tak til et tilbud fra en fordi Nanoq ikka kan med andre hunde, og hun havde 4 i forvejen. Men alligevel kommer der tråde op om at hvis man herinde har luftet tanken om at få en hund aflivet, så er det fordi man er uansvarlig hundeejer og burde have kørekort til hund og hvad ved jeg. Troede HG var et sted hvor man kunne få lov til at fortælle sine oplevelser uden straks at få et eller andet negativt smidt i hovedet. Nu ved jeg godt den her tråd er meget negativ selv, men håber bare på at folk måske ville åbne øjnene og ikke dømme andre så hurtigt.... Må sige HG er efterhånden en skuffelse

Mvh
Dorthe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alle ved bedst???
Kommentér på:
alle ved bedst???

Annonce