alle ved bedst??? {{forumTopicSubject}}
Jeg kan 'godt' li alle de meninger alle andre har om hvad der er bedst for alle andres hunde... Hvorfor er det lige at når man skriver en tråd herinde, så skal man straks rakkes ned og får at vide man er en dårlig og uansvarlig hundeejer. Hvordan kan folk der ikke kender mig vide hvad der er bedst for min hund?? Jeg spørger bare. I ved sq da ikke hvordan hverdagen foregår herhjemme. I er meget hurtige til at dømme andre, fordi de ikke lige har samme mening som her selv. Jeg generelisere ikke, men mener blot at folk måske skulle tænke sig om en ekstra gang før de kalder folk uansvarlige hundeejere. Vores tidligere tråd om nanoq og hans aflivning, der kunne man også godt læse mellem linierne at der var da fordi Jannick og jeg ikke havde gjort nok for den stakkels hund vi kun har haft i 1 md. Vi fik råd om at søge adfærdsterapeuter, det fulgte vi, vi snakkede ovenikøbet med f af slagsen, men alligevel er det ikke nok for jer herinde, Skal man virkeligt ringe til alle terapeuter indtil bare en af dem siger jow ham kan vi da godt redde. Vi har gjort alt hvsd vi kunne for at han ikke skal aflives og ja vi sagde nej tak til et tilbud fra en fordi Nanoq ikka kan med andre hunde, og hun havde 4 i forvejen. Men alligevel kommer der tråde op om at hvis man herinde har luftet tanken om at få en hund aflivet, så er det fordi man er uansvarlig hundeejer og burde have kørekort til hund og hvad ved jeg. Troede HG var et sted hvor man kunne få lov til at fortælle sine oplevelser uden straks at få et eller andet negativt smidt i hovedet. Nu ved jeg godt den her tråd er meget negativ selv, men håber bare på at folk måske ville åbne øjnene og ikke dømme andre så hurtigt.... Må sige HG er efterhånden en skuffelse
Mvh
Dorthe
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
Men skriver man herinde, så man man forvente at folk de svare.
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 53 Svar: 944
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 186
dec 2005
dec 2005
feb 2006
Var slet ikke ment til dig... vi er skam glade for at få svar når vi spørger om noget. Men som flere selv skriver herinde så er hunde ikke ens, og et råd virker måske på en hund men ikke alle. Og det jeg ville frem til er bare at jeg synes ikke det er fair at folk bliver 'pissed' fordi deres råd ikke netop virker på en hund.
feb 2006
feb 2006
Tak... reagere nok sådan fordi et af svarene på tråden med om hunde og aflivning, var specielt henvist til os
feb 2006
Lige præcis, det er det jeg mener... jeg troede hg var et sted man kunne lufte erfaringer uden et hak i tuden
feb 2006
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.519
feb 2006
Ja det er virkeligt sådan jeg har det. Jeg synes sq det er hårdt at nanoq skal aflives for jeg elsker sq mine hunde meget højt. Og har aldrig oplevet den samme glæde som mine hunde kan give mig. Men vi har bare måtte erkende at der er ikke mere man kan gøre for ham. Vi har prøvet alt. Og det er med seriøst blødende hjerter at vi må af med ham
Birthe:
Det er noget om det
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
Jeg skal nok selv afgøre hvem jeg gider at høre kommentare og meninger fra, når det drejer sig om noget der ligger mig nært og er et meget ømfindligt emne.
Derfor kunne jeg heller aldrig finde på, at udbrede mig om mine personlige problem ting vedr fx mit hundhold herinde - igen med mindre jeg på forhånd havde besluttet, at ALLE svar var okay svar (og med det sidste mener jeg alle svar, også de der evt. taler mig imod).
Sååh, jeg ville lade være med at fortælle noget, der dybest set ikke kom andre ved i cyberspace - men det er bare mig
feb 2006
Som skrevet før, har intet imod flere forskellige meninger, men synes ikke det er fair at svine andre til fordi de ikke har samme mening. Har sq ikke noget imod folk har andre meninger end mig, så længe det bliver fremført ordentligt. Frem for at rakke folk ned pga det
maj 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 138
så enig
Dorthe føler med dig
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 116
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
feb 2006
det siger jeg heller ikke... men når folk begynder at svine en til i andre tråde eller liefrem på mail. Så tager jeg det sq personligt
feb 2006
okt 2005
okt 2005
feb 2006
alle ved bedst???