735 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

gravtræning - andre racer? gravtræning - andre racer?

Jeg har en lille dværgschnauzer Tæve, der er meget interesseret i rævegravene og gerne vil derned, når vi møder dem i naturen.

Jeg har en gravsøgende terrier, som jeg bruger i grav - han er dog det største og er ved at blive så gammel at han ikke er smidig nok til at vende i eks. prøvegravene. Dette gør han er mere udsat for skader når han er med.

Derfor blev jeg da glad da den lille viser interesse for Ræv, men hun skal jo oplæres forsvarligt og der hvor jeg går med terrieren tager de ikke andre racer.

Så jeg kunne tænke mig at høre om nogen kender træningssteder på sjælland (helst syd) hvor man også tager andre racer end Terrier/gravhund?

Hun er pt. 6 mdr og lidt i den viltre alder..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravtræning - andre racer?
  • #1   4. dec 2011 Sussan træner du din welsh i Bjæverskov?

• #2   4. dec 2011 Ja, det gør jeg Louise

• #3   5. dec 2011 Kathrine det er kunstgrave som Sussan søger. Det er med ræve som er opdrættet til formålet og det foregår på rævens præmisser. Den for ormekur , bliver vacc. Osv ligesom vores hunde. De har ikke skab.

Sussan jeg håber nemlig snart at kunne få the til at træne mine hunde. Det kunne være så sjovt. Vi har været til familiedag en gang og jeg blev helt bidt af det. Måske kunne du tjekke gravhundeklubben og spørge dem eller nogle af de lokale jagtforeninger.

• #4   5. dec 2011 Louise, ja det er nemlig super sjov og ræven er virkelig med i det.. det er sjov at se..

Jeg har tidligere haft en dværg der var med på praktisk jagt, indtil hun fik smæk af en stor gal hanræv . Den gang kendte jeg en med egen træningsgrav, det gør jegdesværre ikke længere, så deter lidt besværligt.

Kathrine - mine er som sagt med på praktisk jagt/spor og ingen af dem er belemret med skab, så jeg ved ikke hvor din hund har fundet det. Måske i er mere udsat i jeres område

Kommentér på:
gravtræning - andre racer?

Annonce