{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver i?
  • #1   4. dec 2011 gør mig klar til at undervise hvalpemotivationsholdet - heldigvis kan vi komme under et tag, hvis vejret bliver for voldsomt :o)

• #2   4. dec 2011 Det er lidt med forskel. De almindelige ture bliver måske lidt kortere fordi ingen af os egentlig nyder at traske rundt i kvarteret og fryse. Til gengæld benytter jeg også ofte lejligheden til at tage til strand eller skov, når vejret virkelig er uinteressant. For det første har man det dejligt for sig selv og for det andet er der jo aldrig rigtig kedeligt de steder uanset vejret. Så længe, man har nok tøj på

• #3   4. dec 2011 Kennel House of Hunters: Hvordan gik en her "ramle sammen" weekend for dig så?

• #4   4. dec 2011 vi skal til chihuahua træf om en time i fredensborg...så er ved at gøre koda, kata og lille nye angel som kom i går klar til hygge med alle de skønne mennesker og hunde:)

• #5   4. dec 2011 Har lige støvsuget. Venter på at min mor og stedfar kommer. Min mand og stedfar skal nemlig hente en vaskemaskine vi har købt mens min mor skal hjælpe mig med at pynte de kransekager jeg lavede i går :o)

• #6   4. dec 2011 Hmm, jeg har bagt en masse julesmåkager. smiley Jeg rydder lidt op og gør rent. Silje får de sædvanelige ture. Eller - det kommer an på hvor meget det regner, for står det ned i stænger rykker hun sig ikke ud af flækken, og så har jeg værsgo bare at bære hende hjem. smiley

• #7   4. dec 2011 Vi har lige været en lang tur i skoven smiley
    Her er der altså blå himmel og lækkert vejr ! ( Så jer med dårligt vejr - behold det lige )
    smiley

• #8   4. dec 2011 Hmm tager min hund ud mellem bygerne og håber hun gidder lave noget... smiley Hun hader det her vejr...
    Men ellers står den på julehygge med børnene og juledekorationer...
    Glæder mig til at tænde dem i aften og nyde deres lys... smiley

• #9   4. dec 2011 Ja selfølgelig er jeg ude at gå, de skal da ikke kun se husets vægge og leve med det..
    De skal da ud på deres 3 dagelige gåture & en masse hygge indenfor! smiley

Så min hverdag ser magen til ud som når det er sommer, udover når det er sommer kan man sidde ude med dem, gider jeg ikke i dette vejr smiley de fryser os for meget til det når der kommer sne smiley

• #10   4. dec 2011 Vi går en masse korte ture, så vi kan nå at komme ind før vi bliver drivvåde. Lia synes endnu mindre om regn og hagl end jeg gør. Hun havde verdens korteste tissetur igår aftes. Ud, tis og så spunse hen til hoveddøren og vente utålmodigt til jeg fik snøvlet mig færdig med at fodre kattene udenfor.

Ellers er det hjernearbejde og fodersøg indenfor, men ja, hun kravler da lidt på væggene. Det er der ikke noget at sige til.

Kommentér på:
Hvad laver i?

Annonce