1.226 visninger
|
Oprettet:
JUBBIII, så får vi hund alligevel ;) {{forumTopicSubject}}
Så bliver der alligevel jul i det lille "pandekagehus" i Nibe i år
Min mand gav sig, efter at have snakket om hund siden i sommers og skændes om den Franske Bulldog, som jeg jo totalt er faldet for, men min mand absolut ikke kunne lide, så bøjede han sig i støvet for Dværg Schnauzeren. Sikke søde og kvikke hunde, med et dejligt sind og en god størrelse. Vores to piger var også helt vilde, men faktisk faldt de for de voksne hunde. Nå men en lille kulsort Dværg Schnauzer, der skal hedde "Hansen" flytter ind hos os på fredag og vi glæder os helt vildt God weekend til alle, Kh Anne
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.788
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.074
og well done....
jeg forsøger stadig at bearbejde M-..... men han er en hård negl...... selv tårer og piv over min elskede savnede Jesse, har ikke hjulpet.... ENDNU! *gnæk gnæk*
apr 2007
HUSK man skal holde hvad man lover... selvom man er mere eller mindre bedugget
HAR sagt at det er det eneste jeg ønsker mig i julegave af dig i år
apr 2007
vi kvinder har en magisk overtalelsesevne...... og mange metoder til afpresning.... ;o)
apr 2007
elsker du mig ikke måske?
ved du ikke at det eneste der kan gøre mig lykkelig her i julen er en hvalp?
der bliver lukket for det varme vand, hvis ikke jeg får hvalp!
kom nuuuuuuuuuuu!!
okt 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 77
Hej Mr Hysted, giv din frue den hund hun ønsker sig og jeg er sikker på at også du vil få en helt uforglemmelig og meget VARM jul ;););)
Lena jeg må indrømme at jeg har været inde og "lure" på din side det vil være super skønt med gode råd. Har læst alt hvad jeg kunne finde om Schnauzer*en, men syntes faktisk ikke der er så meget at finde. Min datter har en kammerat fra skolen. der har en Dværg Schnauzer, det var på den måde vi lærte den lidt at kende. Vi kar været på besøg hos Lone Dahl Nielsen i Skørping og vi faldt for pladask for racen. 7 voksne hunde og 3 hundehvalpe i et lille hus og man mærkede slet ikke at der var så mange hunde, alt var fred og idyl Hun havde en han tilbage, men det var slet ikke meningen vi skulle have hund før til januar/febuar, men vi er altså endt med at reservere den lille han hun havde. vi mødte hans mor og hun var bare super skøn. Så vi skal hente den lille fyr på fredag. Vores piger tumlede med de voksne hunde og var så vilde med dem, at de spurgte på vej hjem, om ikke hun kunne træffe at ville sælge en af de voksne hunde Det syntes jeg tegner godt Jeg kan få ham trimmet hos sælger, men håber dog på at jeg vil være i stand til at lære det selv (altså til husbehov, vi skal ikke udstille men kun bruge ham til familie hund) så det gør ikke så meget, hvis ikke han er klippet helt perfekt. vil dog bruge Lone i starten og så må vi se Kh Anne
okt 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 77
Uha Sebber er da lige op af Nibe, så jeg håber da vi kunne snakkes ved. Måske du kende lidt til hunde træning i Nibe ? Har meldt ham til hvalpe kursus, det starter her til januar, det er jeg meget spændt på, det har jeg aldrig prøvet før (det har "Hansen" heller ikke)
JUBBIII, så får vi hund alligevel ;)