{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Skal hun have dækken på? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg har Angel på lige knap et år, hun er ½ weimaraner, og hendes mor var en blanding af golden, lab og springer, så et rigtig godt gadekryds smiley

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om hun skal gå med dækken på, når det biver rigtig koldt. Hun har fået meget af weimaranerens træk, hun ligner nærmest en sort weimaraner. Hun er ikke lige kort pelset som en weimaraner, men hun har ikke lang pels, og det virker heller ikke til at hun har meget under uld. Lige pt fryser hun ikke.
Syntes i hun skal have dækken, eller skal jeg vente og se om hun begynder at fryse?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal hun have dækken på?
  • #1   30. nov 2011 Vent og se.. Mærk hunden på ører og i lysken efter tur - er disse steder meget kolde, så bliver hunden (efter min mening) for kold og behøver dækken =)

• #2   30. nov 2011 Okay, tak (:

Indtil nu virker hun slet ikke kold når vi har været på tur, og hvis hun kan undvære så ville det være fint.

• #3   1. dec 2011 jeg ville også vente og se om hun begynder at fryse. Der er en sandsynlighed for hun ikke kommer til at få brug for det med det der er blandet i hende smiley

• Mette P
    Mette P Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #4   1. dec 2011 Generelt kan man sige, at så længee hunden er i bevægelse, behøver den ikke dækken - uanset temperatur. Men hvis den sidder f.eks i længere tid i en kold bil eller ude foran en forretning (hvad ingen af os jo knapt tør længere..) så er et dækken godt.

Hvis du kan holde varmen kan hunden også, når det er en større hund.
    Hilsen, Mette

Kommentér på:
Skal hun have dækken på?

Annonce