{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Dyrt, trist, ingen hund til sidat? {{forumTopicSubject}}

Ved godt det er LÆNGE siden nu, men fik lige lyst til at fortælle om det!

...........min (nu) ex-forlovede Lykke, gav mig sammen med en håndfuld venner og min mor en hund i fødselsdagsgave d.1 oktober! ....skulle dug selv lægge en del af pengene! .....Hun blev købt hos nogle private i kalumborg egnen, ...hun havde en hvid plet i nakken, og hvidt på den ene forpote, ...og vi navngav hende Emma! *S*

.....vi hentede hende 2 oktober sidste år! *S*

Desvære blev det til en kort fornøjelse for mig, for på trods af at jeg var hundens ejer, og havde spyttet MANGE penge i ting og sager til min lille ny hund, ......ja, så tog Lykke, Emma med sig da hun flyttede d.18 november '05! =:0(
.....Jeg brugte MEGET tid på at få min hund igen, men forgæves, da en hund er ligesom en bil, en sofa, eller anden brugsting (juridisk set), ....så den eneste vej var gennem civilretten, hvilket ville havde taget op imod 4 måneder før den overhovedet kom igang, og så valgte jeg at tænke på Emma, og at hun ikke skulle kastes rundt mellem det ene og andet sted! ......og så også det faktum at jeg ikke var enig i Lykke's opdragelse af Emma, ....og at jeg jo gerne ville have mit eget præg på hvilken hund Emma blev!

............Alt i alt, kom min fødselsdagsgave til at koste mig mellem 8500-9000kr, på trods af at jeg ikke har fået noget som helst som jeg nu har? =:0(

......Når, nu nok om det! *S*

......Som I kan se har jeg jo fået en dejlig bull'er-basse-mand, som jeg elsker enormt højt! *SS* ......så lidt godt kom der jo ud af det! =:0)

......Men det var en MEGET dyr lektie at betale! =:0(

Mvh : Ludvig´s farmand!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrt, trist, ingen hund til sidat?
Kommentér på:
Dyrt, trist, ingen hund til sidat?

Annonce