{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

Et lille spørgsmål :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Hvis i kan huske det oprettede jeg et emne om min hund Sille og hendes forfærdelig kløen som førte til infektion osv.
Nogen sagde så noget om højt protein indhold i maden kunne være en skyldig satan.

Jeg vil så spørge hvad for en af disse to ingredienser i synes lyder bedst

Taste Of The Wild

Protein: 32% Fedt: 18%
Kalorier: 3.719 kcal / kg (370 kcal / cup) Beregnet omsættelig energi

For at se vejledende fodermængde klik på linket øverst i højre hjørne (BROCHURE TASTE OF THE WILD)

* For alle stadier af livet
* Korn-fri
* Grillet Bison og stegt Vildt
* Optimal Aminosyrer
* Antioxidanter
* Omega Fedtsyre
* Fordøjelses Support System
* Søde Kartofler
* Bærblanding
* Tomater & Tomatkoncentrat
* Ingen majs, ingen soja
* Mineraler

Wolfsblut som jeg foder med nu

Ingredienser: Frisk hestekød, sød kartoffel, kartoffelprotein, hestefedt, timian, merian, oregano, persille, salvie, jordskokker, arinoabær, hyldebær, solbær, blåbær, brombær, nælde, tjørn, ginseng, mælkebøtte, taurin, lysin, mineraler og vitaminer.

Typisk analyse: Råprotein 22,0%, råfedt 9,0%, råaske 5,5%, fugtighed 8,0%, råfiber 2,0%, Omega-3 0,11%, Omega-6 3,0%.

Vitaminer: Vitamin A 13500 mg/IU, Vitamin D 930mg/IU, Vitamin E 500mg/IU, Thiamin (B1) 4,3mg/kg, Riboflavin (B2) 13,5mg/kg, Pantothensyre (B5) 19mg/kg, Niacin (B3) 17mg/kg, Pyrodoxin (B6) 3,7mg/kg, Folinsyre (B9) 0,9mg/kg, Biotin 150mg/kg, Vitamin B-12 69mg/kg, Cholin 230mg/kg, Taurin 800mg

Mineraler: Calcium 0,8%, Fosfor 0,6%, Kalium 1,0%, Natrium 0,59%, Magnesium 0,18%, Jern 92mg/kg, Kobber 20mg/kg, Mangan 34mg/kg, Zink 167mg/kg, Jod 0,4mg/kg, Selen 0,26mg/kg

Aminosyrer: Arginin 0,7%, Histidin 0,6%, Isoleucin 1,4%, Leucin 2,05%, Lysin 0,5%, Cystin 0,49%, Methionin 2,0%, Methionin-Cystin 0,42%, Phenylalinine 1,1%, Threonin 0,5%, Trypthopahn 0,12%, Valin 1,60%

Jeg vil prøve noget nyt foder fordi Dengse nu OGSÅ er begyndt at klø sig! Jeg er ellers ikke meget for det, for er personlig selv meget glad for foderet.
Men kom med jeres mening om noget lækkert mad smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et lille spørgsmål :)
Kommentér på:
Et lille spørgsmål :)

Annonce