{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sker der noget??(:
  • #2   24. nov 2011 Ja smiley

Buddy har været rigtig imødekommende overfor mine gæster i de sidste par uger og har vist fra sin gode side som en kærlig puttehund, der vil kravle halvt op på skødet og kramme smiley

Ih, jeg er glad smiley

Håber det varer ved smiley

• #3   24. nov 2011 sarah:

det lyder dejligt:)

linda:

held og lykke med jeres lille projekt:)

• #4   24. nov 2011 tja punto bliver bedre og bedre til førerkontakten når hun skal gå plads. derudover har hun vidst sig bare at være suveræn til runddering til trods for at hun KUN er 5 måneder. utroligt som hun kan holde fokus på figurenten.

• #5   24. nov 2011 der sker virkelig noget med mine de 2 røde
    de er virkelig ved at fatte budskabet og fungerer bedre og bedre, både derhjemme men bestemt også til udstilling
    de er ved at vokse til, noget jeg har ventede på og er lidt utålmodig med...

de to andre vapsere fungerer bare som altid, nyder livet...
    den gamle har fået det så godt efter vi fik nogle sprøjter ved dyrelægen som går ind og smør hans led, så han opfører sig som en unghund igen og det er bare så fantastisk og sku ikk undre mig at han er her mange år endnu, selvom jeg flere gange har været sikker på vi var på sidste udkald og han ikke ville overleve en vinter mere

• #6   24. nov 2011 louise og kennel:)

det lyder godt!...

• #7   24. nov 2011 gifi har jeg haft i bad i dag for første gang. det var hun ikk helt lykkelig over.

men da der stod 1kg kallun til hende bagefter var hun nu glad igen:)

• #9   24. nov 2011 Åh, ja der sker en masse med hundene... Tilsammen har de hentet hele 4 rally-titler her de seneste par måneder, og derudover træner Lanka en masse nye øvelser, som skal sidde i skabet til april/maj.

Hun plejer ellers at holde delvist træningspause her om vinteren, for hun er absolut ikke vinter-hund.

• #10   24. nov 2011 det går vist kun godt for alle:)dejligt:)

• #11   24. nov 2011 calle er blevet suveræn i fri ved fod, ren velcro hund, når jeg vender og drejer mig, klister han til mit ben og forbliver i pladsen, kan træde et skridt til højre og vupti han klister, fedt at han endelig har fanget det, og ellers de sidste 3 dage har han prøvet grænser af med ting han godt ved han ikke må, så nej hatten er mere fremme igen :o)

Kommentér på:
sker der noget??(:

Annonce