697 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Øv altså! ;-) Øv altså! ;-)

Jeg sidder ofte og funderer over fremtiden og hvilken hund jeg skal have, som kammerat til Freyja når vi endelig kommer i eget hus. Det er bare så bittert, at huskyen og mutten er hunde, der sjældent kan gå fri uden at fise af smiley For, hold da kæft hvor er jeg bare betaget af de "ulvehunde", har været siden jeg var helt lille. Udover at være så ufattelig smukke, er alle dem jeg har mødt bare de skønneste, gladeste hunde.
Ak ja, jeg må bare erkende at jeg desværre nok ikke skal have sådan en hund, da jeg primært går ude ved vores heste i løbet af dagen og vil have en hund der ikke løber sin vej eller æder vores høns smiley Derudover, så kræver den jo også en god omgang stimulering, som der nok ikke bliver så meget tid til.

Men ja, nogle gange er det dejligt at drømme at jeg har min egen ulvehund smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv altså! ;-)
  • #1   21. nov 2011 Lise

Måske kan du prøve at kontakte nogle af opdrætterne og forhøre dig om du må komme og se, og måske prøve at være lidt med, så du får et bedre indblik hvad der kræves i hverdagen for at holde sådan en hund, det kunne jo være at der er nogle ting du kan lave om i hverdagen , for at få tid til din ønske hund :))

jeg kneder et par stykker, og 2 af dem bor på en gård hvor der er mange forskellige dyr, de går fint sammen med deres dyreflok, som går løst på grunden :), det kan godt lade sig gøre..

• #2   21. nov 2011 Har du evt overvejet Hvid Schweizisk hyrdehund? De kunne godt ligne hvide ulve, men er noget mere håndtérbare. Nu aner jeg ikke om det er en type hund der matcher dig, men du behøver ikke helt opgive drømmen bare pga de to racer der. smiley

Der er også Keeshond... ?

• #3   21. nov 2011 You Know B
    Ja, drømmene kan heldigvis ikke tages fra mig smiley

Sheila H
    Sikke en god idé, det havde jeg slet ikke overvejet! smiley Det vil jeg da helt klart prøve.
    Ja, jeg har også selv set og hørt om nogen som som har dem gående på deres gårde og sagtens kan tage dem med til stranden og gå fri, uden at de løber væk. Jeg har bare også været på nettet og læst om dem, og der står der flere gange, at hvis man ønsker en hund der kan gå frit og den slags, så skal man ikke købe en husky/mutte, så jeg bliver lidt afskræmt smiley

¤ Søster McFluff ¤
    En hvid hyrdehund, virker for mig for meget som en hvid schæfer smiley Jeg er vokset op med schæfere igennem alle mine 20 år og selvom det virkelig også er en af mine favorit racer af alle, så kan jeg bare slet ikke stå for huskien eller muttens farver og udtryk smiley Det er, i mine øjne, helt anderledes.
    Keeshond har jeg også kigget lidt på, da den er en god størrelse til Freyja som kammerat, men jeg elsker store hunde og syntes faktisk den bliver for lille smiley

• #4   21. nov 2011 Det er de færreste store spidshunde, der kan gå uden snor, så hvis du har behov for det, skal du søge en anden race.

• #6   21. nov 2011 Nicolai og Malene
    Er schæfere ikke også en spidshund? smiley
    For dem har vi med stor succes haft gående løs, uden nogen problemer overhovedet.

Linda R
    Præcis smiley

Kommentér på:
Øv altså! ;-)

Annonce