{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Min hund har ... Allergi? {{forumTopicSubject}}

Puha, hvor er det hårdt.
Vaks har været til dyrlæge, og vi fandt en plet udslæt ved hans ben, samt at han var lidt rød rundt om. Det der lignede et modermærke, var et sår, han havde kradset på sig, og han var blå rundt om det.

- Han skal afleveres hos dyrlægen i morgen, så de kan observere, tage hudskrabninger og blodprøver.
Jeg hader, at han skal afleveres, og jeg ikke kan være der..

*suk* - Hvordan kan man berolige sig selv?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund har ... Allergi?
  • #2   16. nov 2011 Det vil min mor ikke lade mig, for hun tror ikke jeg kan klare det.
    - Vaks hader dyrlægen, det er også derfor, jeg er så bange for at lade ham være der. For han går i panik hele tiden, når han er der.

Han skal ikke under fuld narkose i hvert fald, det spurgte jeg om.

• #3   16. nov 2011 ):

• #4   16. nov 2011 Tænk på din hundeprut.. Hvis hundeprutten kan se at du er nervøs, så bliver den også nervøs.. Det tænker jeg altid når jeg er ved at blive det smiley

• #5   16. nov 2011 Jeg ved det.. Men jeg ved også, at han er panisk angst for dyrlægen.

• #6   16. nov 2011 Du må vise ham at der ikk er en grund til at være bange smiley
    Jeg plejer at grine hver gang mine vovser skal noget der ikke er sjovt.. Så kan de ikke finde ud af om de skal være bange eller synes det er sjovt.. Min mor er også begyndt på det efter jeg sagde det, og hendes hund er ikke bange for øredråber mere smiley

• #7   16. nov 2011 Ville nok blive der mens dyrlægen gav hunden noget beroligende ...

Og når vov kommer hjem så ville jeg starte med at træne det at komme til dyrlæge intensivt. En allergihund vil ofte komme til at skulle til dyrlæge en del i sit liv så hvorfor ikke gøre det til en god oplevelse?

Kia elsker sin dyrlæge. Det skader heller ikke at han har marsvin, kaniner og nogengange killinger gående lige uden for konsultationsrummet som Kia kan se gennem vinduet når hun står på undersøgelsesbordet :o)

• #8   17. nov 2011 Nu er det mere, fordi dyrlægen altid klipper neglene, som jeg også træner herhjemme, men det skal bare gå det hurtigere på bordet hos dyrlægen.
    Samt at han var meget syg og skulle have en del indsprøjtninger i sommerferien.

Jeg spørger ham i hvert fald.
    De ville dog have ham til observation i noget tid også.

• #9   17. nov 2011 Så er han afleveret. De regner med at være færdige kl. 14 eller deromkring.

• #10   29. nov 2011 Vores nu afdøde Nuggi en Amerikansk Cooker var panisk angst for dyrlægen. Det var hårdt da han måtte ha mundkurv på når han skulle ha det årlige eftersyn.
    Vi fik så vores lille Westi Sidse og da hun var 12 uger var vi til dyrlæge og det gik super og hun var glad under hele forløbet med stik klip af negle og undersøgelse af tandsæt. Dyrlægen har nu lavet det sådan at man bare kan komme forbi og gå ind og veje hunden få en godbid og i det hele taget vænne hunden til at være der. Vi har gjort det en 4 til 5 gange og Sidse logrer med halen når det sker

Kommentér på:
Min hund har ... Allergi?

Annonce